Efter to år i ilden vil Horizon se kunderne i øjnene

PUBLICERET: 18 December 2018
OPDATERET: 18 December

– I år ser vi især frem til en intensiv dialog med kunderne på Sign & Print Scandinavia. På sidste messe i 2017 havde vi lige overtaget det direkte salg i Norden fra den tidligere forhandler. Nu er vi nysgerrige efter at se, hvordan markedet har oplevet vores udvikling gennem de seneste to år, siger Paul Jakobson, salgschef Nordics hos Horizon GmbH.

Hos Horizon ser man mere effektivitet, mere fleksibilitet og mere integration som de centrale udfordringer for virksomheder inden for grafisk industri. Potentialerne for en mere omkostningseffektiv produktion ligger især i efterbehandlingen. Derfor har Horizon fokuseret sin teknologiudvikling på automatisering og integration i årevis. På Sign & Print Scandinavia 2019 præsenterer de løsninger til hæftning, foldning, perfekt binding, trimning, laminering og stansning.

På standen kan besøgende blandt andet opleve følgende teknologier i aktion:

  • StitchLiner Mark III er en højtydende samlehæfter til industriel produktion af brochurer og markerer Horizons teknologiske toppunkt i automation, produktkvalitet og pålidelighed i kontinuerlig drift.
  • Den fuldt automatiserede 4-clamps limbinder BQ-480 er skabt til variabel bogproduktion. Det integrerede auto-beregningssystem i kombination med TOUCH & WORK-teknologien sikrer høj indbindingskvalitet uden manuelle justeringer.
  • Skæring, bukkestreger og perforering i en enkelt operation. SmartSlitter kombinerer tre funktioner og er derfor en ideel multi-finishing løsning til fleksibel efterbehandling af ofte skiftende job.
  • Mercury 530 NG og Vega 400A: Disse allround talenter er præget af fleksibilitet, hurtighed og omkostningseffektivitet og er ideelt til laminering af små og mellemstore kørsler fra alle former for trykprocesser.

Sign & Print Scandinavia løber af stablen den 5.-7. februar i Stockholm. Horizon finder du på stand D24.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

Mercoprint og BEMRK går sammen

Pr. 1 februar samler Mercoprint og Bemrk kræfterne til én større og stærkere reklamevirksomhed med lokationer i Næstved og Glostrup.
mercoprint-bemrk

De seneste nyheder

Inkjet-print med fuldautomatiseret efterbehandling

Oplev to nyudviklede efterbehandlingsløsninger til RISO’s inkjet-flagskib Valezus.
ExpeJet

Canon slår det store brød op på Hunkeler Innovation Days

Under temaet 'The Power to Move' vil Canon at vise, hvordan digitalprint kan flytte mennesker og virksomheder fremad.
canon_prostream_3000_01

Ny trykfarve lover bedre egenskaber og lavere miljøpåvirkning

Hubergroup, en global leverandør af bl.a. trykfarver lancerer en ny trykfarveserie – Dynamica Ink.
Screenshot

Ændring i ejerskabet hos William Skilte

Alt fortsætter som før, lover Mette Broch som nu har overtaget det fulde ansvar for virksomheden.
william_skilte_mette