Forbedret software øger effektivitet for Esko-brugere

PUBLICERET: 7 September 2016
OPDATERET: 7 September

Enkelthed i betjeningen er nøgleordet for den seneste opdatering af Eskos software ArtPro+.
Den nye version blev præsenteret på Drupa og selv om ArtPro allerede er en defacto standard for emballage og etiketdesignere i hele verden, har Esko gjort meget ud at forbedre brugeroplevelsen.

Det er blandt andet sket ved at introducere et værktøjshjul, som kendes fra mange mobilapps. Her vælger man hvilke proces man er i gang med og dermed vises kun de værktøjer, som er relevante for den pågældende proces.

Bernard Zwaenepoel, Esko Senior Vice President for software fortæller:
– I denne opdatering har vi fuldstændig rekonstrueret brugerinterfacet med henblik på, at vise information i den rigtige sammenhæng: Hvor der er brug for det, når der er brug for det! Feedback fra vores kunder bekræfter, at denne feature i stor stil bidrager til en hurtigere og mere intuitiv arbejdsproces med øget produktivitet til følge.

Med det forbedrede brugerinterface er den estimerede oplæringstid reduceret med gennemsnitligt 28 pct. Det, sammen med den øvrige produktivitetsforbedring, giver nye brugere en kortere tilbagebetalingstid (ROI) og eksisterede brugere kan downloade en gratis opdatering.

Eskos ArtPro software har mere end 25.000 brugere på verdensplan og er specielt anvendt inden for emballage og etiketter.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po
Print og Medier går sammen med Sign&Print

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient
Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58
Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend
Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen