Print og Medier går sammen med Sign&Print

PUBLICERET: 4 July 2022
OPDATERET: 2 September

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.

AGI Publishing House udgiver nyhedsbreve og magasiner i både Norge og Sverige, samt afholder grafiske messer i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Med sammenlægningen af Print og Medier og AGI Publishing House bliver Sign&Prints skandinaviske brand nu fuldt integreret i Danmark.

Søren Winsløw fortsætter som chefredaktør for Sign Print & Pack Danmark, så på den lede er der intet forandret. Han suppleres i redaktionen af Henrik Christiansen, som vil have sin fokus på emballage, automation og robotter.

– Det har ligget i kortene længe, men er jo altid lidt svært at give slip på et projekt, man selv har været med til at starte. Men jeg er ikke i tvivl om, at det er det rigtige at gøre. Der er allerede lagt et stort og solidt arbejde i at gøre overgangen så gnidningsfri som mulig, og vi glæder os til at nu arbejde sammen i den større skandinaviske redaktion, udtaler Søren Winsløw.

– Vi satser nu stort på nyhedsformidlingen i Danmark, siger Sign&Prints udgiver Peter Ollén. Den umiddelbare forskel er at nyhedsbrevet fremover kommer to gange per uge og sendes til knap 11.000 modtagere. Det er en fordobling af udgivelsesfrekvens og mere end tredobling af antallet af modtagere sammenlignet med tidligere. Allerede i august kommer vi også med det første trykte blad, som siden bliver fulgt af yderligere et i efteråret.

Synligheden bliver nu stærk før Sign, Print & Pack messen i Odense den 14. og 15. september.

Vil du være synlig i spalterne med redaktionelt stof og bannere er du velkommen at kontakte Søren Winsløw på sw@agi.dk.

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Antalis satser stort på relanceringen af kendte varemærker

Forestil dig en verden uden Conqueror? Nej vel, det kunne Antalis heller ikke!
creative-papers_847x401

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning

De seneste nyheder

Skær 50% af de administrative omkostninger

Ca. 40% af omkostningerne ved dine trykordrer er administrative. MultiPress garanterer, at du kan halvere disse omkostninger og fordoble din indtjening.
Multiline_01

Branchen har ikke helt set alle mulighederne – nu får de chancen

Danske ViewNet fremstiller og drifter LED-skærme og informationssystemer til detailhandelen og digitale way-finding systemer til virksomheder og institutioner.
viewnet_01

Bedre flagkonfektionering og kvalitet

Den bedste kvalitet til en konkurrencedygtig pris. Det er, hvad InterFlag ønsker at opnå for alle skiltemagere og flagsælgere i Europa. På Sign Print & Pack vil de demonstrere det.
interflag_02

3M solfilm-certificering er blevet populær

Sign Service har succes med et alsidigt kursus i solfilm, som både handler om teori og praksis.
Benny-solfilm