Fespa bekræfter stor tilslutning til messen i Berlin

PUBLICERET: 4 February 2022
OPDATERET: 4 February

Fespa har offentliggjort en række store udstillere, der vil være til stede ved deres 2022 Global Print Expo. Messen finder sted i Berlin fra den 31. maj til 3. juni.

Flere end 250 leverandører har allerede bekræftet deres deltagelse. Michael Ryan, leder af Fespa Global Print Expo, siger, at der er mange flere aktive diskussioner i gang.

Durst, Mimaki, Brother og HP har, udover at udstille, valgt at være sponsorer for messen. Andre store udstiller blandt andet omfatter Agfa, Canon, EFI, Epson, Fujifilm, Kornit Digital, Mutoh, Roland DG og swissQprint. Blandt leverandørerne af medier og forbrugsstofferfinder man Ahlstrom Munksjö, Avery Dennison, Hexis, Inktec, Neschen, Orafol, Poli-Tape og Sun Chemical.
Caldera, OneVision og Onyx Graphics er blandt de virksomheder, der præsenterer produkter til automatisering, workflow og farvestyring.

Michael Ryan udtaler i en pressemeddelelse:
– Det er motiverende at have en så stærk tillidserklæring fra leverandørfællesskabet til Fespa og vi vil gøre alt, hvad der står i vores magt for at puste nyt liv i branchen efter de seneste års udfordringer.

– De leverandører, der sluttede sig til os i Amsterdam i oktober 2021, blev mindet om den unikke værdi af live-begivenheder og den kommercielle fordel ved at komme i kontakt med kunder og kundeemner ansigt til ansigt, så vi er glade for, at mange flere udstillere vil høste disse fordele i 2022 .

– Nu hvor virksomhederne er i gang igen, og beslutningstagerne søger at sikre deres fremtidige investeringer, har betydningen af live-begivenheder for at fremskynde genopretningen aldrig været større.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud