IWCO Direct er et af de største direct mail-firmaer i USA og Canada. De leverer data-drevne marketingsløsninger på print. For at optimere forretningen har de netop investeret i ikke mindre end syv (7) HP PageWide T250 HD inkjet-rulleprintere.
Købet er hjørnestenen i en investering på 50 millioner dollars, som virksomheden foretager for at fortsætte med at øge deres direct mail-forretning ved hjælp af blandt andet HP digitalprint.
John Ashe, CEO for IWCO Direct siger:
– Med HP-teknologien opgraderer vi vores datadrevne printservice og giver vores kunder det bedste afkast af deres marketinginvesteringer. De værdsætter effektiviteten af direct mail, men ønsker at producere det hurtigere og integrere det med andre kanaler, så de kan nå ud til deres modtagere hurtigere med personlige, relevante beskeder.
IWCO Direct har hovedkontor i Chanhassen, Minnesota. Printerne bliver installeret i løbet af det næste år i virksomhedens faciliteter i Chanhassen, Minnesota og Hamburg, Pennsylvania.
– HP inkjet-printeerne gør os i stand til at levere smartere produkter til vores kunder i offset-kvalitet med en højere hastighed, samtidig med at de tilbyder mere fleksibilitet i planlægning og design af postforsendelser, tilføjer John Ashe.
Carles Farre, vicepræsident og general manager hos HP PageWide Industrial udtaler:
– Denne dristige investering fremhæver det momentum, vi ser inden for digitalt printet og personaliseret direct mail. Vi ser også, at den taktile oplevelse giver betydeligt højere svarprocenter sammenlignet med digital annoncering. Hos HP PageWide er vi stolte af at være IWCO Directs foretrukne leverandør på deres rejse ind i fremtiden.