Deltag i Canons online-konference Future Promotion Forum 2020: Væk følelser i en datadreven verden.
Vi lever i en digital tidsalder, der lige nu kun forstærkes af Covid-19. Så hvordan kan brands vække genklang hos forbrugerne? Kan man benytte moderne teknologi til at gøre markedsføring og reklamer samt andet mere følelsesbetonet for den enkelte modtager. For vi ved jo godt, at følelser er langt mere overbevisende end kolde facts.
Er hyper-individualisering fremtidens løsning? Ved at tage et nærmere kig på medieblandingen og dataanalyser vil konferencen sætte fokus på, hvordan virksomheder kan forbedre deres marketing ROI.
Konferencen, der finder sted den 14. oktober kl. 14.00 – 16.00, efterfulgt at 30 minutters spørgetid, kommer rundt om emner som: Kunder er også mennesker. At menneskeliggøre data. Implementering af datadreven marketing. Virkelighedstjek. Programmatic Print – automatiser jeres kampagneflow.
Keynote speaker er hollandske Mark de Bruijn der er forfatter med speciale inden for kundeoplevelser. LinkedIn udnævnte i 2019 Mark de Bruijn på listen over e 100 bedste B-2B marketingdirektører. Han har bl.a. skrevet bogen: Customers are people too.
Det er gratis at deltage i online konferencen