Personalisering af sportstøj er en hastigt voksende trend

PUBLICERET: 30 January 2018
OPDATERET: 30 January

Personalisering af sportsudstyr og beklædning er en hastigt voksende trend, som der vil være stor fokus på på ISPO München, der er verdens førende globale messe for sportsartikler, med over 2.700 udstillere og 80.000 forventede besøgende.

Digitalt print gør det lettere at flytte fra masseproduktion til massepersonificering på tværs af en bred vifte af produkter inden for sportsudstyrsmarkedet. På ISPO, der finder sted den 28.-31. januar, vil blandt andre Roland vise deres sortiment af digitale printere, der er udviklet til at imødekomme netop denne voksende industris behov.

Med den digitale print-teknologi er det muligt at tilpasse sportsartikler og give dem en unikt udtryk. Det gælder produkter som fodbolde, surfbrætter, skihjelme, flag, atletisk tøj og andre typer af sportsbeklædning og -udstyr, der alle kan få et helt personligt udtryk.

Roland-teamet viser en række teknologier på standen for at imødekomme kravene fra det nuværende og fremtidige sportsmarked. Rolands VersaUV LEF-printere er ideelle til direkte print af tekst og billeder på et stort udvalg af materialer, herunder akryl, plast, træ, bord, metal, glas og læder* samt på en række andre genstande som smartphone covers, golfbolde, fiskespoler, hockey pucks, drikkeflasker, trofæer og meget mere.

Roland vil også demonstrere sin kompakte VersaSTUDIO BN-20 enhed, der bruges til at lave klistermærker, etiketter, termotransfer til tøj, POS-displays, plakater og meget mere. BN-20 er også perfekt til personalisering af spillertøj.

Besøgende vil også kunne se METAZA MPX-95, en desktop fotoprinter, der kan printe tekst og billeder på plaketter, trofæer, medaljer og meget mere.

*) Primer kan være nødvendig til visse applikationer.

Læs videre

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

De seneste nyheder

Se ny wrapping folie med dobbeltfunktion på åbent hus

3M lancerer en helt ny folie, der går under navnet Protection Wrap Film (PWF) fordi det både er en PPF og en wrapping folie.
åbent hus

Mondi lukker papirfabrik

Mondi lukker permanent sin bulgarske papirfabrik Stambolijski efter en brand den 24. september.
MondiStambo2

Flyvende start for Epsons etiketsatsning

Epson har fremstillet etiketprintere i over et årti, men i Norden har deres fokus mere været på storformat og tekstilprint – indtil nu.
Epson-1-1024x683

Ny fabrik skal styrke Plockmatics globale tilstedeværelse

Det nye anlæg vil give øget kapacitet og effektivitet i produktionen, men vil også sætte virksomheden i stand til at vokse.
Plockmatic_03