Agfas slogan er We Embody Print. Det gjorde de – Michael Boeriis, Mikael Persson, Nils-Arne Sletten, Flemming Thorup og René Johansson – også på Sign, Print & Pack-messen i sidste måned, hvor de blandt andet viste deres nye Anapurna H2050i LED, som er en løsning med fokus på produktivitet og kvalitet.
Agfa havde også deres prisbelønnede Asanta Workflow til automatiseret håndtering af printjobs med samt deres Asanti StoreFront webshop og PrintSphere fildeling, der som samlet pakke forenkler produktion med fokus på automatisering.
Et kongeligt billede.
De mange besøgende kunne hos Agfa også få taget billede i den flotte tronstol, som stod på standen, og efterfølgende blev det printet på Anapurna H2050i LED – lige til at tage med hjem.
Ricoh og X&CO udstillede sammen på Sign, Print & Pack-messen, og de to kunderne med på en rejse af fremtidens muligheder, der startede med Impleo – Web-to-Anything og chek-in på touch skærmen, hvor de fremviste ImpleoWeb-løsningen.
Rejsen gik videre til automatiseret brochure- og hæfteproduktion – A4 tværformat!
Med Ricohs Pro C9110 digitale printer og DUPLO L600 online bookletmaker, fik de besøgende deres egen variable high-end brochure printet i markedets bedste kvalitet, 130 sider i minuttet samt færdigbehandlet online med DUPLO 600 der med renskæring leverede det flotte hæfte, helt uden at der var involveret operatør involvering – direkte fra bestilling til færdig hæfte i en arbejdsgang.
Så var næste stop var EFI HI625, en hybrid printer som klare flatbed og rulleprint i en enhed!
Endelig var der stop ved den digitale trøjeprinter, Ri6000, som klarer en T-shirt på 27 sekunder i højeste kvalitet.