Digital skiltning når nye målgrupper

PUBLICERET: 20 September 2017
OPDATERET: 20 September

På onsdagmorgens første seminar om Digital Signage kridtede Søren Winsløw banen op ved at fortælle om udviklingen på de internationale markeder og stille spørgsmålene om, hvad der er det interessante og hvorfor det går lidt mere trægt i Danmark. Til at svare på disse spørgsmål havde han inviteret Dennis Højmark Nygaard fra den globale outdoor medievirksomhed Clear Channel og Jens-Ulrik Carstensen fra Proshop Europe, som bl.a. ejer Expromo.

Seminaret var velbesøgt og Dennis Højmark Nyggard fortalte, at digital skiltning for deres vedkommende handler mere om relevans  end om at spare omkostninger ved, at have folk til at sætte plakater op i et væk. Dennis Højmark Nygaard viste en række eksempler på, hvordan digital skiltning giver helt nye kommunikationsmæssige muligheder, specielt overfor målgrupper, der er blevet gode til at undgå traditionel annoncering.

Jens Ulrik Carstensen gik i dybden med det tekniske og de udfordringer, som specielt skiltebranchen står overfor med denne nye teknologi. Hans budskab er, at det i højere grad appellere til folk med andre færdigheder end de traditionelle skiltefærdigheder. Man skal vide noget om strøm, dimensionering, software m.m. Men også at det bliver mere og mere attraktivt at gå ind i markedet efterhånden som priserne går ned og ydelserne op.

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend

De seneste nyheder

Skær 50% af de administrative omkostninger

Ca. 40% af omkostningerne ved dine trykordrer er administrative. MultiPress garanterer, at du kan halvere disse omkostninger og fordoble din indtjening.
Multiline_01

Branchen har ikke helt set alle mulighederne – nu får de chancen

Danske ViewNet fremstiller og drifter LED-skærme og informationssystemer til detailhandelen og digitale way-finding systemer til virksomheder og institutioner.
viewnet_01

Bedre flagkonfektionering og kvalitet

Den bedste kvalitet til en konkurrencedygtig pris. Det er, hvad InterFlag ønsker at opnå for alle skiltemagere og flagsælgere i Europa. På Sign Print & Pack vil de demonstrere det.
interflag_02

3M solfilm-certificering er blevet populær

Sign Service har succes med et alsidigt kursus i solfilm, som både handler om teori og praksis.
Benny-solfilm