Bording overtager Formegon

PUBLICERET: 24 August 2022
OPDATERET: 24 August
Fra venstre: Lars Pedersen, partner i Formegon, Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark og Günther Lindal, direktør & partner i Formegon. Foto: Bording Danmark/Allan Reakes

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise. De har til huse i Idrættens Hus i Brøndby.

Med overtagelsen af selskabet Formegon ruster Bording Danmark sig endnu stærkere til at levere 360° kommunikations- og marketingløsninger. Særligt i idrættens verden, hvor der er et stort potentiale, som kan forløses.

– Vi ser virkelig frem til, sammen med Formegon, at skabe værdi for kunderne. I Bording Danmark er vi specialister i at hjælpe vores kunder med at nå ud til deres kunder. Sammen kommer vi blandt andet til at løse opgaver inden for hvervning af medlemmer, markedsføring og kampagner på kultur- og fritidsområdet, siger Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark.

Et led i en stærk vækststrategi

Det er ikke nogen tilfældighed, at det lige præcis er Formegon, som er interessant for Bording Danmark. Det handler om dygtige medarbejdere, stærke kompetencer og vækstpotentiale.

– Som led i vores fortsatte vækststrategi, ser vi frem til, sammen med Formegons dygtige medarbejdere, at rådgive, eksekvere og levere til deres nuværende kunder. Vi har allerede en bred produktpalette og et væld af kompetencer, som vi ser frem til at bringe i spil, så vi også kan udvikle og skabe værdi hos de trofaste Formegon-kunder, siger Steen Rocatis.

Formegon vil fortsat have til huse i Idrættens Hus i Brøndby, ligesom de medarbejdere, som i dag er ansat i selskabet, fortsætter i Bording Danmark, når overtagelsen træder i kraft per 1. september.

De seneste nyheder

Braille er et interessant nichemarked

Braille kan i princippet fremstilles af enhver UV-printer der kan lægge farve i lag. Men skal det gøres rationelt, holdbart og i henhold til eksisterende standarder på området, er det svært at komme uden om Direct Color Systems (DCS).
DCS_01
Braille er et interessant nichemarked

FESPA udvider med nye temaer

I maj 2026 afholdes FESPA i Barcelona. Messens tema er "The place for experts", som vil fremhæve FESPA som et globalt mødested for tryk og visuel kommunikation
neil-felton-ceo-fespa-e1602838208704
FESPA udvider med nye temaer

RFID-mærkning vokser kraftigt

Markedet for RFID-tags vokser med mellem 20 og 25 procent om året. Sidste år blev der produceret niogtredive milliarder tags globalt.
Dieroff
RFID-mærkning vokser kraftigt

Nye matfolier fra Grafityp

Grafityp lancerer to nye matte printfolier til indendørs dekoration.
Grafityp_Matt
Nye matfolier fra Grafityp

Læs videre

Prinfo får ny partner

Som et led i eksekveringen af deres strategi udvider Prinfo kæden med en ny partner.
tarm_prinfo
Prinfo får ny partner

Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

Fujifilm ekspanderer til flere markeder med en voksende produktportefølje inden for print on demand.
Jet Press
Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

UPM planlægger at neddrosle sin kapacitet på ubestrøget trykpapir for at tilpasse til en langsigtet efterspørgsel.
UPM_Schongau
UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen