Med en af messens største stande på årets Sign Print & Pack-messe i Odense, viser Ricoh deres engagement i og tro på det danske marked.
Jan Brændholt ser, efter et spændende Drupa, frem til at vise en del af nyhederne for et dansk publikum. Han siger:
– Centralt på vores stand står lmpleo Web, den mest intuitive og succesrige løsning inden for printmanagement. Udover traditionel Web-to-Print understøtter lmpleo Web en bred vifte af applikationer, herunder opsætninger af annoncer, plakater, webbannere, lysskilte, og profilbeklædning. Denne platform giver vores kunder en enestående kontrol over deres printprocesser og mulighed for at skabe fuldstændigt skræddersyede løsninger.
RICOH Pro C9500 og C7500X
Med dette flagskib af en printer tilbyder Ricoh en avanceret printteknologi, med høj kvalitet printkvalitet og en meget bred mediesupport. Med Plockmatic LCT3500 tilbyder den muligheder som landskabs-/overstørrelseshæfter og brochurer. Jan Brændholt anser Pro C9500 for at være et godt afsæt til at migrere fra offset til digital produktion.
– Vores Pro C7500X med GULD & SØLV toner sætter kreativiteten i centrum med mulighed for at tilføre ekstraordinære effekter til printet. Denne produktionsprinter åbner en verden af visuelle muligheder med specialfarver som glitrende sølv, prægtigt guld og strålende neonfarver. Fra kataloger til emballage kan denne printer leverer print af høj værdi og imponerende blikfang.
Duplo og Fiery Innovationer – Effektivitet og Præcision
Ricohs samarbejde med Duplo og Fiery fortsætter med at udvide mulighederne inden for print-til-cut-processen.
– Med Duplos B2 skærebord i kombination med FieryI Prep-it til Duplo DC-serien med Fiery Driven™ software løsninger, vil vores integrerede systemer reducerer opsætningstider dramatisk og øger effektiviteten i hele produktionsprocessen, siger Jan Brændholt.
Ricoh har flere overraskelse på bedding. Dem vender vi tilbage til.