Bording overtager Formegon

PUBLICERET: 24 August 2022
OPDATERET: 24 August
Fra venstre: Lars Pedersen, partner i Formegon, Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark og Günther Lindal, direktør & partner i Formegon. Foto: Bording Danmark/Allan Reakes

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise. De har til huse i Idrættens Hus i Brøndby.

Med overtagelsen af selskabet Formegon ruster Bording Danmark sig endnu stærkere til at levere 360° kommunikations- og marketingløsninger. Særligt i idrættens verden, hvor der er et stort potentiale, som kan forløses.

– Vi ser virkelig frem til, sammen med Formegon, at skabe værdi for kunderne. I Bording Danmark er vi specialister i at hjælpe vores kunder med at nå ud til deres kunder. Sammen kommer vi blandt andet til at løse opgaver inden for hvervning af medlemmer, markedsføring og kampagner på kultur- og fritidsområdet, siger Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark.

Et led i en stærk vækststrategi

Det er ikke nogen tilfældighed, at det lige præcis er Formegon, som er interessant for Bording Danmark. Det handler om dygtige medarbejdere, stærke kompetencer og vækstpotentiale.

– Som led i vores fortsatte vækststrategi, ser vi frem til, sammen med Formegons dygtige medarbejdere, at rådgive, eksekvere og levere til deres nuværende kunder. Vi har allerede en bred produktpalette og et væld af kompetencer, som vi ser frem til at bringe i spil, så vi også kan udvikle og skabe værdi hos de trofaste Formegon-kunder, siger Steen Rocatis.

Formegon vil fortsat have til huse i Idrættens Hus i Brøndby, ligesom de medarbejdere, som i dag er ansat i selskabet, fortsætter i Bording Danmark, når overtagelsen træder i kraft per 1. september.

De seneste nyheder

Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

På årets Fespa bød Durst Group på flere nyheder, ikke mindst den nye fladbed-printer P5 X, som bliver virksomhedens stærke kort i Europa, når salget af Vanguard ophører.
Durst_01
Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Med nyheder inden for både flatbed- og rulleprint samt DTF/DTG havde Epson meget at fremvise på FESPA.
S7100
Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Læs videre

Prinfo får ny partner

Som et led i eksekveringen af deres strategi udvider Prinfo kæden med en ny partner.
tarm_prinfo
Prinfo får ny partner

Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

Fujifilm ekspanderer til flere markeder med en voksende produktportefølje inden for print on demand.
Jet Press
Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

UPM planlægger at neddrosle sin kapacitet på ubestrøget trykpapir for at tilpasse til en langsigtet efterspørgsel.
UPM_Schongau
UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen