Bording overtager Formegon

PUBLICERET: 24 August 2022
OPDATERET: 24 August
Fra venstre: Lars Pedersen, partner i Formegon, Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark og Günther Lindal, direktør & partner i Formegon. Foto: Bording Danmark/Allan Reakes

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise. De har til huse i Idrættens Hus i Brøndby.

Med overtagelsen af selskabet Formegon ruster Bording Danmark sig endnu stærkere til at levere 360° kommunikations- og marketingløsninger. Særligt i idrættens verden, hvor der er et stort potentiale, som kan forløses.

– Vi ser virkelig frem til, sammen med Formegon, at skabe værdi for kunderne. I Bording Danmark er vi specialister i at hjælpe vores kunder med at nå ud til deres kunder. Sammen kommer vi blandt andet til at løse opgaver inden for hvervning af medlemmer, markedsføring og kampagner på kultur- og fritidsområdet, siger Steen Rocatis, adm. direktør i Bording Danmark.

Et led i en stærk vækststrategi

Det er ikke nogen tilfældighed, at det lige præcis er Formegon, som er interessant for Bording Danmark. Det handler om dygtige medarbejdere, stærke kompetencer og vækstpotentiale.

– Som led i vores fortsatte vækststrategi, ser vi frem til, sammen med Formegons dygtige medarbejdere, at rådgive, eksekvere og levere til deres nuværende kunder. Vi har allerede en bred produktpalette og et væld af kompetencer, som vi ser frem til at bringe i spil, så vi også kan udvikle og skabe værdi hos de trofaste Formegon-kunder, siger Steen Rocatis.

Formegon vil fortsat have til huse i Idrættens Hus i Brøndby, ligesom de medarbejdere, som i dag er ansat i selskabet, fortsætter i Bording Danmark, når overtagelsen træder i kraft per 1. september.

Læs videre

Prinfo får ny partner

Som et led i eksekveringen af deres strategi udvider Prinfo kæden med en ny partner.
tarm_prinfo

Fujifilm ekspanderer inden for Print-on-Demand

Fujifilm ekspanderer til flere markeder med en voksende produktportefølje inden for print on demand.
Jet Press

UPM planlægger kraftig kapacitetsreduktion

UPM planlægger at neddrosle sin kapacitet på ubestrøget trykpapir for at tilpasse til en langsigtet efterspørgsel.
UPM_Schongau

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

De seneste nyheder

Skær 50% af de administrative omkostninger

Ca. 40% af omkostningerne ved dine trykordrer er administrative. MultiPress garanterer, at du kan halvere disse omkostninger og fordoble din indtjening.
Multiline_01

Branchen har ikke helt set alle mulighederne – nu får de chancen

Danske ViewNet fremstiller og drifter LED-skærme og informationssystemer til detailhandelen og digitale way-finding systemer til virksomheder og institutioner.
viewnet_01

Bedre flagkonfektionering og kvalitet

Den bedste kvalitet til en konkurrencedygtig pris. Det er, hvad InterFlag ønsker at opnå for alle skiltemagere og flagsælgere i Europa. På Sign Print & Pack vil de demonstrere det.
interflag_02

3M solfilm-certificering er blevet populær

Sign Service har succes med et alsidigt kursus i solfilm, som både handler om teori og praksis.
Benny-solfilm