Macrodot fejrer 15-års jubilæum med minimesse

PUBLICERET: 18 March 2022
OPDATERET: 18 March

Efter den danske skiltemesse blev aflyst (Sign & Print er flyttet til september, red.) greb vi øjeblikket og valgte at lave vores egen minimesse, fortæller Sean Jäpelt Holm, indehaver af Macrodot.

Dagen – fredag den 25. marts fra 11-17 – vil være en stor inspirationsdag, hvor Macrodot viser et bredt sortiment inden for outdoor branding-produkter i et indendørs strandområde med parasoller, beach-flag, oppustelige møbler, pavilloner m.m. Der vil også være plads til social sammenkomst i champagnebaren og der vil være en DJ samt en række overraskelser.

– Derudover har vi indtaget nabobygningen og lavet en minimesse med 10 af branchens bedste leverandører inden for skilte og promotion, siger Sean.

På dagen vil der være arbejdende værksteder, hvor man kan opleve den daglige printproduktion.
Der vil også være lidt til maven og ganen i løbet af dagen i form af pølsevogn, champagne, fadøl og sodavand.

Macrodot får professionel og aktiv bestyrelse

Macrodot A/S har udskiftet den tidligere familiebestyrelse med – ikke bare med en professionel bestyrelse men – en aktivt arbejdende bestyrelse. De to nye bestyrelsesmedlemmer er begge eksperter indenfor salg, lederudvikling, marketing og innovation.

Bestyrelsesformand er Rolf Høegh er en meget benyttet foredragsholder, salgstræner, bestyrelsesmedlem og sparringpartner. Rolf er også kendt fra DR2-dokumentaren ”Kunsten at sælge” og som forfatter til bestselleren ”En sælgers bekendelser”.

Morten Toft har en solid baggrund indenfor salg/marketing og reklamebranchen. I mere
end 30 år har han undervist og trænet ledere og medarbejdere i innovation, forandring, ledelse og samarbejde. Morten er forfatter til fire bøger, hvoraf flere bruges til undervisning. Blandt andet er ”Innovationsrecepten” fast pensum på flere uddannelser indenfor innovation og entreprenørskab.

De vil dele deres fælles viden med Macrodots forhandlere gennem forskellige platforme, herunder det nye Macrodot Trænings Akademi med begivenheder rundt om i hele Danmark.

De seneste nyheder

J&CO investerer massivt i fremtiden

Med en investering på mere end én million i nye printere satser J&CO på at effektivisere produktionen for at kunne følge med de mange store opgaver, de har fået.
J&CO_01
J&CO investerer massivt i fremtiden

Xerox køber Lexmark

Købet beskrives i en pressemeddelelse som en vigtig milepæl i Xerox' strategiske transformation til at blive en førende leverandør af innovative løsninger til den moderne hybride arbejdsplads.
Xerox-Gil-Hatch-Center-for-Customer-Innovation
Xerox køber Lexmark

Carina Christensen forlader GRAKOM

GRAKOM fortæller i en pressemeddelelse, at adm. direktør Carina Christensen forlader GRAKOM efter bare to år på posten.
carina_grakom
Carina Christensen forlader GRAKOM

– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Det er ejer og daglig leder Tommy Jørgensen som står for udtalelsen om, at de skal kunne alt.
gt_01
– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly