Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

PUBLICERET: 20 February 2023
OPDATERET: 20 February
Boostly er flyttet ind på Bureauet i Aarhus, så der er kommet mere liv på gangene. Foto: Pressefoto.

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.

For Johnsen er investeringen en del af deres ambitiøse planer og mission om at blive det mest komplette full-service bureau i Danmark. En plan som nu kan realiseres med etableringen af Bureauet (reklamebureau), sidste års partnerskabsindgåelse med af CS Grafisk og dette års med Boostly.

Boostly flytter ind hos Bureauet i Aarhus. Samarbejdet betyder, at de nu kan løfte alle ydelser – både digitale og i lige så høj grad trykte. Boostly forbliver Boostly, men deres kompetencer bliver en stor fordel for den samlede organisation.

Steen Johnsen og Maria Høj glæder sig til samarbejdet. Foto: Pressefoto.

Indehaver og daglig leder af Boostly, Maria Høj, siger:

– Det har været en god og meget effektiv proces, hvor jeg føler, at vi er blevet taget godt imod. For det var ikke rigtig meningen, at Boostly skulle have en ny partner – men nu hvor det er kommet i stand, kan jeg ikke se, at det skulle være anderledes.
Boostly og Johnsen supplerer nemlig hinanden godt – og der er mange synergier mellem virksomhederne på den rejse, vi nu skal på sammen. Det har været en rigtig god proces; hurtig, tryg og meningsfuld.
Det var egentlig en julehilsen, der udviklede sig til et stærkt samarbejde; hvor jeg virkelig kan føle synergien og meningen bag.

Steen Johnsen, Johnsen Graphic Solutions tilføjer:

– For os har det været et naturligt partnerskab og det passer godt ind i vores tankegang. Boostly hjælper os med at tage næste skridt mere naturligt og effektivt. Boostly giver os momentum – over hele paletten. Vi glæder os til at tage imod vores nye kollegaer og glæder os til at blive en del af Boostly’s hverdag.

De seneste nyheder

J&CO investerer massivt i fremtiden

Med en investering på mere end én million i nye printere satser J&CO på at effektivisere produktionen for at kunne følge med de mange store opgaver, de har fået.
J&CO_01
J&CO investerer massivt i fremtiden

Xerox køber Lexmark

Købet beskrives i en pressemeddelelse som en vigtig milepæl i Xerox' strategiske transformation til at blive en førende leverandør af innovative løsninger til den moderne hybride arbejdsplads.
Xerox-Gil-Hatch-Center-for-Customer-Innovation
Xerox køber Lexmark

Carina Christensen forlader GRAKOM

GRAKOM fortæller i en pressemeddelelse, at adm. direktør Carina Christensen forlader GRAKOM efter bare to år på posten.
carina_grakom
Carina Christensen forlader GRAKOM

– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Det er ejer og daglig leder Tommy Jørgensen som står for udtalelsen om, at de skal kunne alt.
gt_01
– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Læs videre

Behøver vi opmålte profiler i posterproduktionen?

Har man blot en enkelt printer, men mange medier, er det allerede vanskeligt at få samme farver og udtryk på tværs af de forskellige medier. Har man forskellige printsystemer og RIP'er kombineret med forskellige medier bliver det kaos.
rune_01
Behøver vi opmålte profiler i posterproduktionen?

Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Årets julekonkurrence gik ud på at gætte den mest læste historie på Sign Print & Pack i 2024.
årets mest læste 2024
Flest ville læse om Scandinavian Print Group

Lars Ole Nauta: Labelexpo er vigtig i år

– Der skal klinkes nogle skår ovenpå papirkrisen, og så skal vi kigge dybere i mulighederne for automatisering, sige Lars Ole Nauta før årets Labelexpo.
LarsOleNauta
Lars Ole Nauta: Labelexpo er vigtig i år

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen