Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

PUBLICERET: 20 February 2023
OPDATERET: 20 February
Boostly er flyttet ind på Bureauet i Aarhus, så der er kommet mere liv på gangene. Foto: Pressefoto.

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.

For Johnsen er investeringen en del af deres ambitiøse planer og mission om at blive det mest komplette full-service bureau i Danmark. En plan som nu kan realiseres med etableringen af Bureauet (reklamebureau), sidste års partnerskabsindgåelse med af CS Grafisk og dette års med Boostly.

Boostly flytter ind hos Bureauet i Aarhus. Samarbejdet betyder, at de nu kan løfte alle ydelser – både digitale og i lige så høj grad trykte. Boostly forbliver Boostly, men deres kompetencer bliver en stor fordel for den samlede organisation.

Steen Johnsen og Maria Høj glæder sig til samarbejdet. Foto: Pressefoto.

Indehaver og daglig leder af Boostly, Maria Høj, siger:

– Det har været en god og meget effektiv proces, hvor jeg føler, at vi er blevet taget godt imod. For det var ikke rigtig meningen, at Boostly skulle have en ny partner – men nu hvor det er kommet i stand, kan jeg ikke se, at det skulle være anderledes.
Boostly og Johnsen supplerer nemlig hinanden godt – og der er mange synergier mellem virksomhederne på den rejse, vi nu skal på sammen. Det har været en rigtig god proces; hurtig, tryg og meningsfuld.
Det var egentlig en julehilsen, der udviklede sig til et stærkt samarbejde; hvor jeg virkelig kan føle synergien og meningen bag.

Steen Johnsen, Johnsen Graphic Solutions tilføjer:

– For os har det været et naturligt partnerskab og det passer godt ind i vores tankegang. Boostly hjælper os med at tage næste skridt mere naturligt og effektivt. Boostly giver os momentum – over hele paletten. Vi glæder os til at tage imod vores nye kollegaer og glæder os til at blive en del af Boostly’s hverdag.

Læs videre

Lars Ole Nauta: Labelexpo er vigtig i år

– Der skal klinkes nogle skår ovenpå papirkrisen, og så skal vi kigge dybere i mulighederne for automatisering, sige Lars Ole Nauta før årets Labelexpo.
LarsOleNauta

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0

Pr. 1. januar 2023 har et nyt selskab set dagens lys. Det er Macrodot 2.0 ApS som er et fællesejerskab mellem ejeren af det tidligere Macrodot A/S, Sean Jälpelt Holm, og Nordsign.
macrodot_01

De seneste nyheder

Messekig: Avancerede webshops til skilte, tekstiler og detailhandel

Webshops er et af værktøjerne til at udvide sit forretningsområde. Vi har set på løsninger fra AMB Visuals, L-Shop Team og LaserTryk.
amb

Messekig – ECO Award, GOP og Artwork Systems

Messen er i fuld gang og du kan være med til at stemme om, hvilke løsning der skal løbe med prisen årets ECO Interior Award Design.
ecoaward

Sign Print & Pack-messen er åben!

Her kl. 9.00 blev dørene slået op til årets grafiske begivenhed – Sign Print & Pack-messen i Odense Congress Center.
sipp_01

Meget kreative og forskellige løsninger på ECO Award

Unge designere fra landets uddannelsesinstitutioner er blevet inviteret til at deltage i konkurrencen om at dekorere en reception med folie.
ECO Award