Damgaard-Jensen/BrandFactory Danmark får nyt navn

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 4 March 2022
OPDATERET: 4 March

I 2020 købte Damgaard-Jensen den danske afdeling af BrandFactory. Siden har de arbejdet med at få gennemført en fusion af de to virksomheder, deres produktion og kulturer.

Nu er de kommet til næste skridt: Et fælles navn.

Fremover hedder virksomheden Effection.

Valget af netop det navn skyldes, at effekten af deres arbejde skal være tydelig.

– Vi skaber større kendskab, bedre kundeflow og øget omsætning for store og små brands, skriver de i et opslag, og de fortsætter:

– Over de næste måneder vil vi løbende implementere det nye brand. Vi håber naturligvis, at I vil følge med i vores spændende rejse og forvandling til Effection.

Effections nye hjemmeside effection.dk er stadig under opbygning.

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0

Pr. 1. januar 2023 har et nyt selskab set dagens lys. Det er Macrodot 2.0 ApS som er et fællesejerskab mellem ejeren af det tidligere Macrodot A/S, Sean Jälpelt Holm, og Nordsign.
macrodot_01

De seneste nyheder

PR Offset køber From Grafisk

Der er gang i butikken hos PR Offset, som på Drupa skrev under på en aftale om en ny Heidelberg offsettrykmaskine, og nu annoncerer købet af From Grafisk i Kolding.
PR_01

HP lover nyt på storformatfronten i efteråret

På HPs stand på Drupa var det nyheder i Indigo- og PageWide-serierne, der var mest i søgelyset. Men snart loves der nyt i storformatsegmentet.
HP-Paula

Konica lancerede deres B2-UV inkjet

Konica Minolta havde premiere på deres nye B2+ UV inkjet, AccurioJet 60000 på Drupa samt deres nye high chroma tonerprinter med et udvidet farverum.
Konica_Druopa_01

Horizon demonstrerede den smarte fabrik på Drupa

Målet for Horizon er at vise, hvordan printleverandører kan skabe en "smart fabrik"
horizon_drupa_01