Gennem de seneste 10 år har Bording Danmark gennem opkøb af virksomheder styrket og udvidet deres kompetencer, ikke mindst inden for det digitale område. Men sidste år var det et firma inden for lysskilte, Elektroluma A/S, der blev opkøbt.
Og nu melder Steen Rocatis, adm. direktør hos Bording Danmark, at virksomheden har foretaget endnu et opkøb. Denne gang er det Thomsen&Co fra Aarhus, der er et digitalt bureau, som er blevet indlemmet i Bording Danmark.
Thomsen&Co er knivskarpe specialister inden for det digitale felt, forklarer Rocatis. Det vil styrke Bordings muligheder for at kunne tilbyde deres kunder attraktive og aktuelle løsningen inden for det digitale felt af kommunikations- og marketingfeltet.
– Vores kunder efterspørger i stigende grad rådgivning og løsninger inden for digital marketing, og med vores mål om at være 360 graders samarbejdspartner på kundernes marketing- og kommunikationsbehov, er overtagelsen af Thomsen&Co en oplagt mulighed for at styrke vores digitale område og nå dette mål, forklarer Steen Rocatis i en udsendt pressemeddelelse.
Bording Danmark overtager i forbindelse med købet 10 af Thomsen&Co’s medarbejdere, der primært er specialiserede inden for Paid Social, SEO samt webshop- og websiteløsninger.
Klaus Thomsen, der hidtil har drevet Thomsen&Co, er glad for at være blevet en del af det nye setup under Bording Danmark: – Vi er supertilfredse med, at det med Bordings overtagelse bliver muligt for os at fortsætte vores gode samarbejde med vores kunder – og samtidig kunne tilbyde dem endnu flere marketing- og kommunikationsløsninger.