Bording styrker de digitale kompetencer

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 28 January 2022
OPDATERET: 28 January

Gennem de seneste 10 år har Bording Danmark gennem opkøb af virksomheder styrket og udvidet deres kompetencer, ikke mindst inden for det digitale område. Men sidste år var det et firma inden for lysskilte, Elektroluma A/S, der blev opkøbt.

Og nu melder Steen Rocatis, adm. direktør hos Bording Danmark, at virksomheden har foretaget endnu et opkøb. Denne gang er det Thomsen&Co fra Aarhus, der er et digitalt bureau, som er blevet indlemmet i Bording Danmark.

Thomsen&Co er knivskarpe specialister inden for det digitale felt, forklarer Rocatis. Det vil styrke Bordings muligheder for at kunne tilbyde deres kunder attraktive og aktuelle løsningen inden for det digitale felt af kommunikations- og marketingfeltet.

– Vores kunder efterspørger i stigende grad rådgivning og løsninger inden for digital marketing, og med vores mål om at være 360 graders samarbejdspartner på kundernes marketing- og kommunikationsbehov, er overtagelsen af Thomsen&Co en oplagt mulighed for at styrke vores digitale område og nå dette mål, forklarer Steen Rocatis i en udsendt pressemeddelelse.

Bording Danmark overtager i forbindelse med købet 10 af Thomsen&Co’s medarbejdere, der primært er specialiserede inden for Paid Social, SEO samt webshop- og websiteløsninger.

Klaus Thomsen, der hidtil har drevet Thomsen&Co, er glad for at være blevet en del af det nye setup under Bording Danmark: – Vi er supertilfredse med, at det med Bordings overtagelse bliver muligt for os at fortsætte vores gode samarbejde med vores kunder – og samtidig kunne tilbyde dem endnu flere marketing- og kommunikationsløsninger.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly