Limo Labels bliver en del af internationale All4Labels Global Packaging Group

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 23 January 2022
OPDATERET: 23 January

All4Labels Global Packaging Group, er en førende international producent af emballageløsninger. De har som led i deres vækststrategi netop meddelt, at de har opkøbt Limo Labels, der er en af de største etiketproducenter i Danmark. Virksomheden fortsætter som et datterselskab af All4Labels Group, og de tidligere ejere bliver medaktionærer i All4Labels.

En skærmdump fra All4Labels website. Det fortæller lidt om virksomhedens størrelse

Adrian Tippenhauer, der er CEO for All4Labels, udtaler: – Dette partnerskab er en vigtig milepæl for All4Labels – især for vores vækststrategi i Nordeuropa. Vi er overbeviste om, at Limo Labels vil gøre os i stand til at reagere endnu bedre på de dynamiske behov hos vores globale og lokale kunder. Limo Labels har løbende arbejdet på at investere i deres medarbejdere, processer og teknologi for at styrke deres organisation og blive en af ​​de mest betroede udbydere af labelløsninger i Skandinavien. Vi er glade for at byde velkommen til ledelsesteamet omkring ejerne hr. Asbjørn Bay-Smidt og hr. René Tøttrup Klith samt alle medarbejdere som nye medlemmer af All4Labels Global Packaging Group. Med dette nye partnerskab vil vi styrke det grundlag, som vi vokser på som en førende international koncern, og vi ser frem til at samarbejde med Limo Labels for at positionere den kombinerede forretning til fremtidig succes. Til sidst vil jeg gerne takke alle involverede parter for deres værdifulde støtte i dette projekt.

Fra Limo Labels lyder adm. direktør Asbjørn Bay-Smidts kommentar: – Limo Labels har ledt efter en international partner til at stå stærkere ikke kun i Norden, men også på internationalt plan, og dermed gøre os i stand til at vokse sammen med vores kunder både lokalt og globalt – med All4Labels har vi fundet et perfekt match og partner til at gøre det. Det, vi sætter stor pris på ved All4Labels, er deres tankegang og tilgang til at arbejde som ét globalt team for at sætte nye standarder i emballageindustrien. Vi værdsætter klart koncernens fokus på digitale, innovative og bæredygtige emballageløsninger.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

Addbrand: "Vores ambition er konstant vækst"

Addbrand har de seneste år foretaget flere opkøb, både i Sverige og Danmark, og ambitionen er at vokse yderligere.
addbrand_SV_01

SPG investerer i automatisk skæreprogram

Scandinavian Print Group har for nylig investeret i det automatiske skæreprogram CompuCut fra Polar.
PolarCut_01

Ricoh Pro C9500 åbner for print på endnu tykkere materialer

Ricoh udvider mulighederne for sin Pro C9500 digital printer. Med en ny tilføjelse kan man printe på endnu kraftigere materialer.
Ricoh Pro C9500

Svendborg får nyt skiltefirma – med smart laminatorbord

Foliemesteren slog dørene op i slutningen af 2024. Det er Theis Pil Johansen, der står bag det nye firma.
Foliemestern 3