Limo Labels bliver en del af internationale All4Labels Global Packaging Group

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 23 January 2022
OPDATERET: 23 January

All4Labels Global Packaging Group, er en førende international producent af emballageløsninger. De har som led i deres vækststrategi netop meddelt, at de har opkøbt Limo Labels, der er en af de største etiketproducenter i Danmark. Virksomheden fortsætter som et datterselskab af All4Labels Group, og de tidligere ejere bliver medaktionærer i All4Labels.

En skærmdump fra All4Labels website. Det fortæller lidt om virksomhedens størrelse

Adrian Tippenhauer, der er CEO for All4Labels, udtaler: – Dette partnerskab er en vigtig milepæl for All4Labels – især for vores vækststrategi i Nordeuropa. Vi er overbeviste om, at Limo Labels vil gøre os i stand til at reagere endnu bedre på de dynamiske behov hos vores globale og lokale kunder. Limo Labels har løbende arbejdet på at investere i deres medarbejdere, processer og teknologi for at styrke deres organisation og blive en af ​​de mest betroede udbydere af labelløsninger i Skandinavien. Vi er glade for at byde velkommen til ledelsesteamet omkring ejerne hr. Asbjørn Bay-Smidt og hr. René Tøttrup Klith samt alle medarbejdere som nye medlemmer af All4Labels Global Packaging Group. Med dette nye partnerskab vil vi styrke det grundlag, som vi vokser på som en førende international koncern, og vi ser frem til at samarbejde med Limo Labels for at positionere den kombinerede forretning til fremtidig succes. Til sidst vil jeg gerne takke alle involverede parter for deres værdifulde støtte i dette projekt.

Fra Limo Labels lyder adm. direktør Asbjørn Bay-Smidts kommentar: – Limo Labels har ledt efter en international partner til at stå stærkere ikke kun i Norden, men også på internationalt plan, og dermed gøre os i stand til at vokse sammen med vores kunder både lokalt og globalt – med All4Labels har vi fundet et perfekt match og partner til at gøre det. Det, vi sætter stor pris på ved All4Labels, er deres tankegang og tilgang til at arbejde som ét globalt team for at sætte nye standarder i emballageindustrien. Vi værdsætter klart koncernens fokus på digitale, innovative og bæredygtige emballageløsninger.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly