MultiMarketing A/S flytter ind i slagteriet i Ansager

PUBLICERET: 19 January 2022
OPDATERET: 19 January

Den 1. marts 2022 flytter MultiMarketing A/S en del af forretningen ind i det tidligere slagteri i Ansager. Her vil en stor del af ejendommen skulle huse pakkeri, fødevareproduktion og ompakning for MultiMarketing A/S.

MultiMarketing er en danskejet grossistvirksomhed i Kolding, der beskæftiger ca. 30-40 medarbejdere. Virksomheden tilbyder smagsfyldte reklameartikler som f.eks. bolsjer, slik, snacks, chips, juice, energidrik, kaffe, øl, vin og vandflasker. Alt sammen fremstillet med kundens eget logo/budskab.

Vandflasker med reklame udgør den største del af omsætningen, og disse fremstilles udelukkende med vandflasker
tappet hos danske Aqua d’Or, fortæller Palle Østergaard.

Indehaver Palle Østergaard fortæller, at bygningen har været i MultiMarketings søgelys i et års tid, og at de nu med stor glæde overtager ejendommen. De er allerede i gang med istandsættelsen.
– Vi vil gerne kunne optimere vores koncepter indenfor pakkeri- og fødevareindpakning både som lønpakkeri og til reklamebranchen. Den efterspørgsel, vi oplever i markedet, kræver mere plads og valget faldt derfor på bygningen i Ansager, siger Palle Østergaard.

– Ved at udvide med Ansager-afdelingen kan vi opdele vores produktion i to: Drikkevarer i Kolding og konfekture i Ansager. Vi flytter altså konfekture-produktion og pakkeri og får  mere plads til emballage og færdigvarer og løser dermed et pladsproblem vi havde i Kolding.

I Ansager vil de have en ”bøtte-linje” til chokolade, nødder og snacks. Flere ”pose-linjer” til forskellige fødevarer samt et indpakningsanlæg.
Derudover vil de udleje dele af bygningen til andre virksomheder med fokus på fødevarer.

Beholder navnet ”Slagteriet”

Bygningen kommer til at hedde Slagteriet, siger Palle Østergaard og forklarer, at det navn kender alle i området og man er ikke i tvivl om beliggenheden. Denne bygning har siden 1930 været omdrejning punkt for mange familier i Ansager og omegn.

”Ansager er bestemt ikke ukendt for mig”

– Jeg blev udlært på Ansager Hotel da min bedsteforældre ejede stedet. Efter dem, overtog min mor og far hotellet, hvor det lå i kortene, at jeg skulle have overtaget det efterfølgende. Men jeg ville gerne ud at prøve kræfter selv, men med købet af Slagteriet vender jeg alligevel tilbage til byen.
Jeg glæder mig til at udbygge denne forretningsdel de næste mange år og håber byen vil tage godt imod dette.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

BibMedia køber Jysk Emblem Fabrik

Stig Hellstern og Hanne Hørup har efter 138 års familieejerskab valgt at sælge virksomheden Jydsk Emblem Fabrik A/S til BibMedia A/S.
Screenshot

Hexis åbner retursystem for folier og liner

For at støtte op om de stigende miljøkrav indfører Hexis et retursystem for liner og folier.
christel

UPM lukker papirfabrik i Tyskland

UPM fortsætter med at tilpasse sin papirkapacitet til kundeefterspørgslen og planlægger derfor permanent at lukke sin papirfabrik i Ettringen i Tyskland.
upm-ettringen

Totalt KAOS

Hvis man forsøger at finde et godt navn til en nystartet virksomhed og sætter små post-it-lapper med alle ideerne op på en tavle, kan det godt ende i totalt kaos.
kaos_01