En McKinsey-undersøgelser viser, at målrettet kommunikation kan drive en omsætningsvækst på 10 til 30 %, fortæller Craig Lewis, øverst ansvarlige for Enterprise Printing hos Ricoh Europe.
Han tilføjer at Ricoh, med de nyeste forbedringer i FusionPro-softwaren, hjælper virksomheder i alle størrelser med at skabe effektfulde målrettede kampagner. Det sker ved at fjerne kompleksitet og omkostninger fra processen.
Suiten af værktøjer til design og produktion af personlig marketing og kommunikation giver mulighed for at producere dokumenter, der er tilpasset individuelt til både trykt og digital levering. FusionPro er integreret med Adobe InDesign og Acrobat og giver derigennem en plug-and-play-brugergrænseflade. Dermed kan der oprettes individuelle dokumenter fra næsten enhver designfil, der kan konverteres til PDF.
Den nye version øger funktionaliteten ved at forenkle genereringen af FusionPros regelbaserede skabeloner. Den bruger data til at danne målrettede, relevante beskeder, som viser sig at øge modtagernes svarprocenter.
Den ekstra funktionalitet gør det muligt for brugerne at:
- Konvertere rigt formateret statisk tekst i en PDF-fil til variable rammer. Det fjerner behovet for at importere de variable rammer fra InDesign.
- Tilføje gennemsigtighedseffekter til billeder og tekst, hvilket giver yderligere designmuligheder.
- Tilføje flere datakilder og at filtrere data gennem en ny brugergrænseflade for at forenkle håndteringen af primære og sekundære datafiler.
- Administrere variable rammer og synlighed gennem grupper af handlinger for at spare tid ved at tilføje designregler og funktionalitet.
- Få adgang til nye skabelonguider til at bygge tabeller med fuld funktionalitet, hvilket fjerner behovet for Java-scriptkodning.