Målrettet kommunikation skaber omsætningsvækst på 10 til 30 %

PUBLICERET: 7 December 2021
OPDATERET: 7 December

En McKinsey-undersøgelser viser, at målrettet kommunikation kan drive en omsætningsvækst på 10 til 30 %, fortæller Craig Lewis, øverst ansvarlige for Enterprise Printing hos Ricoh Europe.

Han tilføjer at Ricoh, med de nyeste forbedringer i FusionPro-softwaren, hjælper virksomheder i alle størrelser med at skabe effektfulde målrettede kampagner. Det sker ved at fjerne kompleksitet og omkostninger fra processen.

Suiten af værktøjer til design og produktion af personlig marketing og kommunikation giver mulighed for at producere dokumenter, der er tilpasset individuelt til både trykt og digital levering. FusionPro er integreret med Adobe InDesign og Acrobat og giver derigennem en plug-and-play-brugergrænseflade. Dermed kan der oprettes individuelle dokumenter fra næsten enhver designfil, der kan konverteres til PDF.

Den nye version øger funktionaliteten ved at forenkle genereringen af FusionPros regelbaserede skabeloner. Den bruger data til at danne målrettede, relevante beskeder, som viser sig at øge modtagernes svarprocenter.

Den ekstra funktionalitet gør det muligt for brugerne at:

  • Konvertere rigt formateret statisk tekst i en PDF-fil til variable rammer. Det fjerner behovet for at importere de variable rammer fra InDesign.
  • Tilføje gennemsigtighedseffekter til billeder og tekst, hvilket giver yderligere designmuligheder.
  • Tilføje flere datakilder og at filtrere data gennem en ny brugergrænseflade for at forenkle håndteringen af primære og sekundære datafiler.
  • Administrere variable rammer og synlighed gennem grupper af handlinger for at spare tid ved at tilføje designregler og funktionalitet.
  • Få adgang til nye skabelonguider til at bygge tabeller med fuld funktionalitet, hvilket fjerner behovet for Java-scriptkodning.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Servicevirksomhed i stabil udvikling

– En serviceaftale er billigere end et nødudkald og så medvirker den til færre produktionsstop samt længere levetid på dit udstyr, fortæller Lars Notlev.
grafiskrep_01
Servicevirksomhed i stabil udvikling

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning
Nyt mediehus samler kræfterne

Bording overtager Formegon

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise.
formegon_bording
Bording overtager Formegon