Målrettet kommunikation skaber omsætningsvækst på 10 til 30 %

PUBLICERET: 7 December 2021
OPDATERET: 7 December

En McKinsey-undersøgelser viser, at målrettet kommunikation kan drive en omsætningsvækst på 10 til 30 %, fortæller Craig Lewis, øverst ansvarlige for Enterprise Printing hos Ricoh Europe.

Han tilføjer at Ricoh, med de nyeste forbedringer i FusionPro-softwaren, hjælper virksomheder i alle størrelser med at skabe effektfulde målrettede kampagner. Det sker ved at fjerne kompleksitet og omkostninger fra processen.

Suiten af værktøjer til design og produktion af personlig marketing og kommunikation giver mulighed for at producere dokumenter, der er tilpasset individuelt til både trykt og digital levering. FusionPro er integreret med Adobe InDesign og Acrobat og giver derigennem en plug-and-play-brugergrænseflade. Dermed kan der oprettes individuelle dokumenter fra næsten enhver designfil, der kan konverteres til PDF.

Den nye version øger funktionaliteten ved at forenkle genereringen af FusionPros regelbaserede skabeloner. Den bruger data til at danne målrettede, relevante beskeder, som viser sig at øge modtagernes svarprocenter.

Den ekstra funktionalitet gør det muligt for brugerne at:

  • Konvertere rigt formateret statisk tekst i en PDF-fil til variable rammer. Det fjerner behovet for at importere de variable rammer fra InDesign.
  • Tilføje gennemsigtighedseffekter til billeder og tekst, hvilket giver yderligere designmuligheder.
  • Tilføje flere datakilder og at filtrere data gennem en ny brugergrænseflade for at forenkle håndteringen af primære og sekundære datafiler.
  • Administrere variable rammer og synlighed gennem grupper af handlinger for at spare tid ved at tilføje designregler og funktionalitet.
  • Få adgang til nye skabelonguider til at bygge tabeller med fuld funktionalitet, hvilket fjerner behovet for Java-scriptkodning.

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Servicevirksomhed i stabil udvikling

– En serviceaftale er billigere end et nødudkald og så medvirker den til færre produktionsstop samt længere levetid på dit udstyr, fortæller Lars Notlev.
grafiskrep_01

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning

Bording overtager Formegon

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise.
formegon_bording

De seneste nyheder

Gæt årets mest læste historie og vind bog om AI i grafisk produktion

Hvilken historie var den mest læste på signprintpack.dk i 2024?  Gæt og vind en bog om brug af kunstig intelligens i grafisk produktion.
konkurrence

Mange ville vide mere om PWF-film

Sign Service slog dørene op i både øst og vest for bl.a at vise den nye PWF-film som er en kombination af PPF og en wrap-film.
PWF_01

Reproflex Scandinavia bliver rotec-forhandler

Partnerskabet markerer et spændende kapitel for begge virksomheder.
reproflex-rotec

Ny transaktions- og bogprinter fra Ricoh

Ricoh lancerer Pro VC40000, der er en sort/hvid rullebaseret inkjetprinter som fås med to forskellige typer blæk.
ricohvc40000