Gå-hjem-møde: Slut Corona – og hva’ så?

PUBLICERET: 10 November 2021
OPDATERET: 10 November

Selv om det tilsyneladende ikke er helt slut med Corona, vil vi prøve at tage pulsen på branchen. Det sker ved at stille en række virksomheder de samme spørgsmål. Om deres vej gennem Corona og hvad de tror det betyder for både dem og branchen. Du kan være med til dette gratis-arrangement. Hurtig tilmelding påkravet, da der er begrænset plads.

Arrangementerne afvikles over to eftermiddage hos henholdsvis Amstrup Skilte i Fredericia den 23. november fra 16-18 og den 25. november hos Scandinavia Print Group i Vallensbæk ved København ligeledes fra 16-18.

Indlægsholdere

Den 23. november vil du høre direktør Vibeke Amstrup fra Amstrup Skilte, Ole Olsen fra MV Tryk og Henrik Frydendahl fra LaserTryk i vest.

Den 25. november vil Esben Mols Kabel fra Scandinavian Print Group, Carsten Gram fra PrinfoParitas og Claus Tvangsø fra Claus Skilte og Reklame fortælle om deres oplevelser og holdninger.

Tilmelding

Du kan læse mere på dette link, hvor du også kan tilmelde dig.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot