Ny website skal sikre den gode kunderejse

PUBLICERET: 30 September 2021
OPDATERET: 30 September

Antalis har netop lanceret et helt ny website, hvor der er fokus på at skabe indhold, der både øger kundeoplevelsen og samtidig styrker søgbarheden på de forskellige søgemaskiner.

Vigtigheden af at kunne handle digitalt har været under kraftig udvikling i årevis og er kun blevet intensiveret under corona-krisen. Administrerende direktør, Steen Murmann, fortæller, at 60% af deres lagersalg i dag forgår digitalt og at det kun går opad. Han tilføjer:

Administrerende direktør, Steen Murmann, siger, at man lige så godt kan lære af de bedste, når man skal lave sin egen webshop.

– Det er vigtigt for vores kunder at kunne bestille varer 24-7, præcis når det passer dem. Det skal både være nemt, men det skal også være inspirerende, at handle hos Antalis. Derfor har vi bygget et site, hvor man både finder inspiration og rådgivning. Det sker bl.a. via en blog og kundestudier. Samtidig kan du med få klik finde frem til hvilket som helst produkt i sortimentet. Overblikket er markant forbedret og der kryds-linkes så det er nemt at komme fra inspiration og til køb og omvendt.

Søgbarhed er afgørende

Steen Murmann fremhæver også, at kombinationen af indhold og webshop både følger en global trend og tilgodeser muligheden for at blive fundet af søgemaskinerne. Han siger:

– Jeg tror, det er vigtigt at lægge sig i slipstrømmen af de store kanoner, når det drejer sig om webshops. De sætter standarden og det bliver hurtigt til en generel forventning hos forbrugeren om, hvad en webshop skal kunne. Så for os er det vigtigt at være dem der tager det bedste til sig hurtigt, så vi kan leve op til de forventninger vores kunder allerede har eller snart får. Det er det vi har gjort nu.

Steen Murmann ser lanceringen som et skridt i den rigtige retning i en proces der aldrig slutter.

– Kunderne har f.eks i dag ”Min konto”, hvor de kan søge gamle fakturaer og se tidligere ordrer som de nemt kan genbestille. Allerede til næste år vil vi kunne tilbyde endnu mere avancerede tiltag som lægger op til større interaktion og lethed for brugeren.

Du kan se Antalis nye hjemmeside her.

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning

Bording overtager Formegon

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise.
formegon_bording

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

De seneste nyheder

PE Offset solgt til SPG

PE Offset i Varde bliver pr. 1. marts en del af Scandinavian Print Group (SPG).
peter_nybrog

Custmo bliver distributør for Komori, MBO og H+H i Sverige

Med virkning fra den 15. februar 2025 overtager Custmo ApS distributionen af Komori i Sverige.
Kenneth Custmo

Summa introducerer vinylskærer til DTF-applikationer

Den nye S Class 3-DTF er designet til at forhindre de ridser eller rullemærker, der typisk opstår ved transport af PET-film.
Summa-DTF-cutter

20.000 dupleks B1-ark i timen med inkjet

HP lancerer to nye rullebaserede inkjet-produktionsprintere, som vil øge trykkeriers muligheder for vækst i højvolumenproduktion.
HP-PageWide-T500M-HD_factory_front_3-1-beskuren