Custmo er ny distributør for MBO og H + H i Danmark

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 16 April 2021
OPDATERET: 16 April

Efter at KOMORI Japan erhvervede MBO og H + H i 2020 fik Custmo mulighed for at blive distributør for begge efterbehandlingsmærker på det danske marked. Det betyder, at nye falsemaskiner, stablerobotter, periferiudstyr og originale reservedele nu sælges af Custmo Aps i Vadum.

Custmo kører også service på både MBO og H + H. Der vil være en hotline i både weeken, om aftenen og om natten, så Custmo lover hurtig support – uanset tidspunkt på døgnet.

Steen Berner Sørensen

– Vi glæder os over de nye muligheder i den nye distributøraftale. Vi i Custmo er meget glade for at kunne betjene vores kunder med et endnu bredere sortiment af produkter, end vi har gjort før. At samle postpress i samme hus som press, er en naturlig udvidelse af, hvad vores kunder allerede har gjort i årevis. De fleste trykkerier har i dag deres egen efterbehandlingsafdeling som en naturlig del af deres produktion, fortæller salgsdirektør Steen B. Sørensen, der udtaler sig på vegne af Custmo Aps, og han fortsætter: – Vi ser frem til at arbejde med MBO, H + H og KOMORI Group. Det bliver virkelig spændende at følge udviklingen af de to tyske mærker, nu hvor KOMORI Group er tiltrådt som ejer.Thomas Heininger, administrerende direktør for MBO Group, tilføjer: – Danmark er et meget vigtigt marked for os. Vores kunder er meget progressive og stoler i stigende grad på automatisering og forbindelse. Vi er overbeviste om, at Custmo vil repræsentere vores produkter og tjenester godt i Danmark, og at vores kunder vil drage fordel af det nye partnerskab.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly