Get Labels fejrer 10 år og en virksomhed i udvikling

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 26 February 2021
OPDATERET: 26 February

Get Labels i Lystrup sælger, som navnet antyder, hovedsageligt produkter inden for etiketter, tape og poser med tryk samt diverse tryksager, men også inden for reklameartikler af næsten enhver art. Hos GET LABELS forsøger de at imødekomme kundernes ønsker, og finde den rigtige løsning til den rigtige pris.

Mandag den 1. marts fejrer virksomheden 10 års jubilæum, og på trods af et for de fleste vanskeligt 2020, så oplevede Get Labels et vækstår, hvor salget pænt oversteg 2019.

Årsagen til væksten skyldes bl.a. at så mange arbejdede hjemmefra og forretningerne var lukkede. Folk vænnede sig til at handle online, og der blev sendt mange pakker rundt i landet.

– Vi sælger jo blandt andet indpakningstape, så det øgede online salg i Danmark, betød, at flere skulle bruge indpakningstape, forklare Bjarne Høed Jensen, der er indehaver af virksomheden.

Bjarne Høed Jensen forudser, at vi til sommer, når vi alle nok er blevet vaccineret, og landet lukker op igen, vil opleve lidt af en forbrugsfest, så han har også brugt Corona-perioden på at udvikle virksomheden, så de er klar til at betjene kunderne.

– Ja, vi har udvidet med en stor HP latex printer og ansat to erfarne herrer fra den grafiske branche. Det er Lars Tornvig (th), også kendt som Skilte-Lars. Lars har tidligere arbejdet med storformatprint hos AKA Print og Lasertryk. Og Ole Schmidt (tv), som tidligere har været kontaktchef hos Buchs i Randers, er nu kontaktchef hos os. Hermed er vi gearet til mere vækst i tiden fremover, fortæller Bjarne Høed Jensen.

Det betyder at virksomheden, som indtil nu har serviceres omkring 3.000 kunder, nu kan pleje og udvikle kunderelationerne endnu bedre end tidligere, og der vil samtidig være mere kapacitet til de stadig flere nye kunder, der hver eneste uge kommer til.

– Vi fejrer 10 års fødselsdag med god tro på fremtiden – Corona stopper en dag, og så er vi klar, lyder det fra Bjarne Høed Jensen.

Print og Medier ønsker tillykke med fødselsdagen!

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

Durst udvider P5-familien med P5X – en ægte flatbed med rullefunktionalitet

P5X er designet til applikationer såsom visuel kommunikation, interiør dekoration i stor skala og specialemballage.
Gamper og Durst P5X

Lito-Tryk Randers skruer op for ambitionerne

Etiketvirksomheden Lito-Tryk voksede støt med deres kunders succes, men stod efterhånden i en situation, hvor de fysiske rammer og teknologien ikke kunne følge med.
liti-tryk_01

Bliv klogere på forbrugervaner samt miljø- og klimaoptimeret emballage

For fjerde år i træk sætter Emballagedagen spot på det, der rører sig på Emballageområdet.
emballagedagen

Reducér de manuelle trin i den arkbaserede bogproduktion

I øjeblikket er der mange manuelle trin i arkbaseret bogproduktion. Det vil Müller Martini ændre med den nye Starbook Sheetfolder fra søsterselskabet Hunkeler.
Starbook Folder