AMB Visual investerer, lukker en afdeling og ansætter

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 23 November 2020
OPDATERET: 23 November

AMB Visuals i Rønde, der har mere end 30 års erfaring som leverandør til fx skiltevirksomheder og reklamebureauer af pyloner, facadeskilte og lysskilte med mere, sørger løbende for at udvikle virksomheden, så den matcher markedets behov og lønsom produktion.

De har som led i udviklingen netop lukket deres broderiafdeling og tekstiltrykkeri, fortæller Michael Bomholt, virksomhedens CEO, da jeg har lagt vejen forbi AMB Visuals.

Lukningen skete i forbindelse med, at Michael Bomholts mor, der har stået for de to afdelinger, vil på pension. I stedet har de investeret i et nyt mere miljøvenligt alternativ, en HP Latex-printer.

Men de har ikke blot investeret i en ny printer, de har også ansat Meeta Fredberg i en nyoprettet stilling, der omhandler både projektledelse, marketing og grafikeropgaver. Det er en stilling, der er oprettet specielt for at dække nogle behov i virksomheden og for at udnytte Meeta Fredbergs kompetencer.

Meeta er uddannet både som mediegrafiker og markedsføringsøkonom, så hendes kompetencer fra begge uddannelser kommer i spil hos AMB Visuals.

Det første mål, Meeta har sat er, at de skal have flere printopgaver. Det projekt er i fuld gang.

Et andet vigtigt mål er at promovere deres shop-løsning: Simplesign.dk, som gik i luften for et halvt års tid siden. Nu får websitet en opjustering, foretaget på basis af de erfaringer, der er gjort de første måneder, således at den bliver endnu nemmere at gå til for brugerne. Og de har også kørt en kampagne, hvor de har bugt trykte postkort, der er sendt til målgruppen. Det har givet god respons, lyder det fra Meeta Fredberg.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

Scanpack stiller det store spørgsmål: Gik du glip af fremtiden?

Dette års seminarprogram har fire fokusområder, der afspejler nogle af de mest afgørende faktorer for industriens fremtid.
scanpack-seminar

Kreativ konkurrence for designspirer på Sign Print & Pack-messen

Fremtidens Receptioner: Grafisk konkurrence for designstuderende på Sign Print & Pack i Odense 18. - 19. september 2024
reception

Drupa tiltrak væsentligt færre gæster end forventet

Besøgstallene på årets Drupa-messe er offentliggjort, og de må være en skuffelse for Drupa og Messe Düsseldorf.
drupa-besøgende

600 samlede og limede papkasser i timen med fuldt farveprint på alle sider

På Drupa præsenterede EFI sammen med Packsize en løsning til personaliseret fuldfarveprint på bølgepapkasser.
efi_drupa_01