Steen Madsen startede Reproflex tilbage i 1999, og han kan se tilbage på en tid med både udfordringer og store glæder. Udfordringerne har som for så mange andre specielt drejet sig om at have tilstrækkelig kapital til rådighed både til udvikling og fx ved større valutaudsving på eksportmarkeder og naturligvis også under fx finanskrisen. Men med en god tysk investor, der troede på virksomheden har de klaret sig godt og Steen Madsen har fået skabt en god virksomhed.
Men som Steen Madsen siger, så er han en entreprenør, og nu har Reproflex nået en størrelse, der kræver nogle andre kompetencer. Derfor tog han og bestyrelsen for nogle år siden de største skridt mod et generationsskifte.
Det betyder, at virksomheden den 1. juni bød velkommen til den nye CEO, Rasmus Brix Dall. Steen Madsen har brugt de seneste måneder til at sætte Rasmus Brix Dall ind i forretningen og overlevere opgaverne. Steen Madsen har sidste arbejdsdag den 30. september – 21 år efter, han startede virksomheden. I næste Print og Medier magasin, der udkommer ultimo september, kan du læse mere om generationsskiftet i Reproflex. Modtager du ikke magasinet, kan det bestilles her.