Lykke Trusbak er Konica Minoltas nye PP-salgschef

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 2 December 2019
OPDATERET: 2 December

For et par uger siden kunne vi fortælle, at Steen B. Sørensen var blevet ansat som salgsdirektør hos Custmo. Det betød, at Steens stilling som salgschef for produktionsprint hos Konica Minolta blev ledig. Det var den ikke længe.

Lykke Trusbak er ansat som ny salgschef for produktionsprint. Hun kommer fra stillingen som salgsdirektør hos Dreyer Kliche. Tidligere har Lykke Trusbak arbejdet hos Nilpeter, som Technology Center Manager.

Opvokset i etiketbranchen

Konica Minoltas nye salgschef er født og opvokset i etiketbranchen. Det var hendes far, Per Andersen, der startede Ganket. Lykke Trusbak, der er uddannet grafiker og startede sin egen karriere i virksomheden. Hun blev senere, sammen med sin bror, partner i Ganket.

– Jeg har været med hele vejen rundt både med hensyn til produktion, salg og ledelse, fortæller Lykke Trusbak om sin karriere, der nu tager en drejning.

Nyt og større kundeunderlag

Lykke Trusbak ses her i Konica Minoltas “demo-rum” ved deres AccurioPress C6100

– Nu er jeg kommet til en lidt anden verden. Den digitale verden inden for produktionsprint og vi har jo også vores store KM1, som er en inkjetbaseret produktionsprinter af de helt store. Heldigvis får jeg stadig lidt berøring med etiketbranchen via Konica Minoltas smarte AccurioLabel 230, fortsætter Lykke Trusbak.

Løsningerne skal synliggøres

Det vigtigste lige nu for Lykke Trusbak er dog at lære hele organisation og kollegerne at kende.

Derudover ser Lykke Trusbak også frem til at være en del af en stor international japansk virksomhed.

–Det jeg glæder mig mest til, er sammen med ”teamet” at få synliggjort Konica Minolta endnu mere som en god samarbejdspartner med fantastiske produkter på hylderne inden for både produktions- og labelprint, slutter Lykke Trusbak vores lille samtale, som vi har kun et par dage efter, hun er startet hos Konica Minolta.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly