For et par uger siden kunne vi fortælle, at Steen B. Sørensen var blevet ansat som salgsdirektør hos Custmo. Det betød, at Steens stilling som salgschef for produktionsprint hos Konica Minolta blev ledig. Det var den ikke længe.
Lykke Trusbak er ansat som ny salgschef for produktionsprint. Hun kommer fra stillingen som salgsdirektør hos Dreyer Kliche. Tidligere har Lykke Trusbak arbejdet hos Nilpeter, som Technology Center Manager.
Opvokset i etiketbranchen
Konica Minoltas nye salgschef er født og opvokset i etiketbranchen. Det var hendes far, Per Andersen, der startede Ganket. Lykke Trusbak, der er uddannet grafiker og startede sin egen karriere i virksomheden. Hun blev senere, sammen med sin bror, partner i Ganket.
– Jeg har været med hele vejen rundt både med hensyn til produktion, salg og ledelse, fortæller Lykke Trusbak om sin karriere, der nu tager en drejning.
Nyt og større kundeunderlag
– Nu er jeg kommet til en lidt anden verden. Den digitale verden inden for produktionsprint og vi har jo også vores store KM1, som er en inkjetbaseret produktionsprinter af de helt store. Heldigvis får jeg stadig lidt berøring med etiketbranchen via Konica Minoltas smarte AccurioLabel 230, fortsætter Lykke Trusbak.
Løsningerne skal synliggøres
Det vigtigste lige nu for Lykke Trusbak er dog at lære hele organisation og kollegerne at kende.
Derudover ser Lykke Trusbak også frem til at være en del af en stor international japansk virksomhed.
–Det jeg glæder mig mest til, er sammen med ”teamet” at få synliggjort Konica Minolta endnu mere som en god samarbejdspartner med fantastiske produkter på hylderne inden for både produktions- og labelprint, slutter Lykke Trusbak vores lille samtale, som vi har kun et par dage efter, hun er startet hos Konica Minolta.