Vinderne af konkurrencerne er fundet

PUBLICERET: 23 September 2019
OPDATERET: 23 September

Udover en spændende messe med flotte udstillinger, spændende maskiner og slutprodukter og en masse givtige seminarer, så var der også mulighed for at vinde noget med hjem fra Sign, Print & Pack-messen. På Print og Mediers stand udloddede vi fire stykker original grafik i samarbejde med grafiker Kay Werner Schmidt. Det unikke kommer til at bestå i, at vinderen, sammen med Kay Werner Schmidt, designer sit eget stykke grafik med udgangspunkt i Kay Werner Schmidts grafik-, tekst- og farveunivers.
De fire vindere er:

  • Carola Gregersen, Müller Martini
  • Jørgen Clemmensen, Danish Label Coating
  • Lars Felding, Novo Nordisk
  • Morten Olander, Ragnarök Design

Vinderne bliver kontaktet direkte af Kay Werner Schmidt.

Som tidligere offentliggjort vandt Kildeberg prisen for bedste stand på årets messe. Blandt dem der har afgivet deres stemme, har vi trukket lod om to gavekort til Madklubben på henholdsvis 1.000 og 500 kroner.
De to vindere er:

  • Henning Sejersen, Grafisk ID – Gavekort på 1.000 kr.
  • Gitte Helsinghoff, Helsinghoff Reklame – Gavekort på 500 kr.

Vinderne vil i løbet af en uges tid modtage et gavekort pr. e-mail.

De seneste nyheder

J&CO investerer massivt i fremtiden

Med en investering på mere end én million i nye printere satser J&CO på at effektivisere produktionen for at kunne følge med de mange store opgaver, de har fået.
J&CO_01
J&CO investerer massivt i fremtiden

Xerox køber Lexmark

Købet beskrives i en pressemeddelelse som en vigtig milepæl i Xerox' strategiske transformation til at blive en førende leverandør af innovative løsninger til den moderne hybride arbejdsplads.
Xerox-Gil-Hatch-Center-for-Customer-Innovation
Xerox køber Lexmark

Carina Christensen forlader GRAKOM

GRAKOM fortæller i en pressemeddelelse, at adm. direktør Carina Christensen forlader GRAKOM efter bare to år på posten.
carina_grakom
Carina Christensen forlader GRAKOM

– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Det er ejer og daglig leder Tommy Jørgensen som står for udtalelsen om, at de skal kunne alt.
gt_01
– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po
Print og Medier går sammen med Sign&Print

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient
Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58
Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend
Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen