InterMail ansætter ny produktionsdirektør

PUBLICERET: 27 August 2019
OPDATERET: 27 August

InterMail har ansat Flemming Olesen som Director of Production. Flemming kommer med en lang ledelseserfaring fra produktionsvirksomheder og grafiske virksomheder på både det danske og europæiske marked. Senest har han været produktionsdirektør hos den grafiske virksomhed Cool Gray.

Som Director of Production skal Flemming stå i spidsen for InterMails produktion og indkøb, hvor det bliver hans ansvar at sikre, at produktionen er gearet til InterMails vækst, kundernes behov samt leveringstid og pris. Flemming skal ikke kun varetage den fysiske produktion, men også ISO-certificeringer og optimering af processer udenfor produktionen og i hele InterMails værdikæde.

– Vi er utrolig glade for, at Flemming har takket ja til jobbet i InterMails ledelse. Flemming kommer med en lang og bred erfaring fra produktion af fysisk kommunikation, og forstår kompleksiteten i at skulle kombinere det fysiske med den digitale kommunikation. Derudover har Flemming erfaring med at optimere processer i forskellige typer af produktioner, hvilket er vigtigt for os og vores organisation, siger CEO hos InterMail, Anders Ertmann.

Flemming kommer med en HD i organisation og ledelse og har også i sin karriere været selvstændig konsulent, hvor han har varetaget ledelsesmæssige opgaver. Flemming er også uddannet Grafonom fra Den Grafiske Højskole. Derudover har Flemming i sin tid som blandt andet produktionsdirektør og administrerende direktør opereret internationalt med kunder over hele verden.

– Jeg har fulgt InterMail i mange år, og har med beundring fulgt deres rejse til et moderne kommunikationshus. Det er en positivt, dynamisk og energisk organisation, som jeg glæder mig til at blive en del af. Jeg ser også en stor værdi i at kombinere den fysiske og digitale kommunikation, som netop kræver strømlinede processer og samarbejde afdelingerne imellem. Det er blandt andet derfor, jeg har valgt at sige ja tak til jobbet hos InterMail, siger Flemming Olesen om sin nye ansættelse.

De seneste nyheder

Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

På årets Fespa bød Durst Group på flere nyheder, ikke mindst den nye fladbed-printer P5 X, som bliver virksomhedens stærke kort i Europa, når salget af Vanguard ophører.
Durst_01
Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Med nyheder inden for både flatbed- og rulleprint samt DTF/DTG havde Epson meget at fremvise på FESPA.
S7100
Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po
Print og Medier går sammen med Sign&Print

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient
Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58
Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend
Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen