Anders Grønborg og Esben Mols Kabell går ind i pizzabranchen

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 30 April 2019
OPDATERET: 30 April

Nu har ”lasertryk-drengene” vist, at de kan drive en mindre trykvirksomhed op til noget ganske stort. Og de har da også vist interesse for andre virksomheder. Blandt andet en web-virksomhed og en virksomhed, der sælger kropskorrigerende beklædning.

Men nu går de videre med at udbygge deres forretning. De åbner pizzariaet Ild.Pizza A/S i Skejby.

Både Anders Grønborg og Esben Mols Kabell er efter sigende begge glade for en god pizza. Og selv om der findes mange pizzariaer i hele Danmark, så tror de på et koncept, der bygger på kvalitet. Og der bliver ikke sparet på noget. Ovnen er en brændefyret stenovn, grøntsager og kød er økologisk. Og det nok vigtigste ved en pizzsa, dejen, bliver til ved hjælp af Marco Fuso, som er fra Italien, men nu bosiddende i London.

De går ikke på kompromis med kvaliteten og de viderefører deres brug af IT til at gøre det hele let og enkelt for kunderne, blandt andet med et loyalitetsprogram, hvor kundernes favoritpizzaer lagres, og prisen er også i fokus. 79 kroner er enhedsprisen. Let skal det være.

– Konceptet er ”go big or go home”, skriver Anders Grønborg i en facdebook-opdatering, og han fortsætter: – Om et år har vi enten adskillige pizzarier eller også har vi lukket igen … en masse oplevelser rigere.

De seneste nyheder

Robotfactory med fuldautomatisk skæresystem

Robotfactory viste på FESPA deres automatiserede skæresystem med to ABB-industrirobotter i samarbejde med et industrielt Zünd D3 skærebord.
robot_01

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S og styrker efterbehandlingstilbuddet i Prinfo-kæden.
Screenshot

Fujifilm: "Det er sjældent, at der lanceres en ny blækteknologi"

Fujifilm har udviklet en helt ny blækteknologi. AQUAFUZE kombinerer UV-LED og vandbaseret blæk.
Fuji_01

Dansk virksomhed indtager USA og indgår samarbejde med Disney

Poster & Frame Art Group har på få år skabt en international succes, der bringer dansk design og automatiseret printproduktion til USA.
P&F_01

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0

Pr. 1. januar 2023 har et nyt selskab set dagens lys. Det er Macrodot 2.0 ApS som er et fællesejerskab mellem ejeren af det tidligere Macrodot A/S, Sean Jälpelt Holm, og Nordsign.
macrodot_01