Piculell og Custmo går sammen

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 20 March 2019
OPDATERET: 20 March

Claes Piculell, indehaver af Piculell Aps i Ishøj, har efter at været i markedet i en ”menneskealder”, hvor de har solgt Komori-maskiner til landets trykkerier, besluttet, at det er på tide at træde et skridt tilbage.

Claes Piculell, der er blevet 72, træder nu et skridt tilbage.

– Efter at have rundet de 72 er det tid. Vi har solgt godt på det seneste, og der står Komori-udstyr i en meget stor del af landets trykkerier. Men det er vigtigt at vi over for kunderne og leverandørerne viser, at de fortsat kan have fuld tillid til at virksomheden bliver videreført, fortæller Claes Piculell.
Custmo og Piculell har kendt hinanden og arbejdet sammen gennem flere år, så det var et naturligt skridt, at de også begyndte at tale om at sammenlægge virksomhederne. Resultatet er blevet at per 1. maj er virksomhederne sammenlagt og drives videre under navnet Custmo. Ejerkredsen er Claus Hansen fra Custmo og Kenneth Nielsen fra Piculell. De to vil komme til at stå for den daglige drift af virksomheden, men Claes Piculell vil være med på sidelinjen og er fortsat også medejer af den nye sammenlagte virksomhed.
Piculell har haft adresse i Ishøj, men fremover drives virksomheden fra nye lokaler i Vadum ved Aalborg.
Claus Hansen fra Custmo er den ene part i den nye ejerkreds af det sammenlagte Piculell og Custmo.

Kenneth Nielsen, som nu er medejer af det nye Custmo, kommer fra Piculell.

– Vi er fortsat leverandør af de bedste produkter på markedet: Komori, Epple, Westland, Actega, Eggen, Kinyo og mange flere. Og med sammenlægningen styrker vi servicedelen. Vi samler endnu mere viden under Kenneth Nielsen.

De seneste nyheder

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

På FESPA havde Canon fokus på at inspirere kunderne til at skabe vækst gennem workflow og automatisering
canon_01
Canon har fokus på kundernes udvikling og vækst

KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

På KOMM-Dagen er der fokus på inspiration, ideer og at bringe begejstring hos deltagerne.
Palle_Studs
KOMM-Dagen skal inspirere og udvikle – men kan også noget andet vigtigt

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly