Cool Gray henter ny erfaren CEO

PUBLICERET: 1 February 2019
OPDATERET: 1 February

Kommunikationskoncernen Cool Gray har pr. 1. februar 2019 fået ny CEO, som signalerer øget fokus på vækst og udnyttelse af digitale muligheder.

Jesper Ulsø, der blandt andet har en baggrund som direktør i Aller Media A/S, Associate Partner hos Dare Disrupt samt bestyrelsesformand hos en række kendte virksomheder, er tiltrådt som ny mand i spidsen for Cool Gray. Qua Jesper Ulsøs baggrund og omfattende erfaring inden for både medie, print, digital og markedsføring vil han indtage en naturlig overordnet rolle med fokus på at samle og udvikle print-, digital- og kommunikationsdelen endnu mere.

Cool Grays nye CEO Jesper Ulsø.

– Jeg vil ikke komme med færdige programerklæringer om, hvad der skal ske hos Cool Gray. At have en skræddersyet plan klar, inden jeg grundigt kender virksomheden, markedet og medarbejderne, vil i min optik ikke være rettidig, men nærmere utidig omhu.

Men jeg har hypoteser, der skal testes af og analyseres, og jeg har store ambitioner og forventninger til den fortsat positive udvikling, når jeg sammen med den øvrige ledelse har fået strategien og planen på plads.

Der er ingen tvivl om, at det er en særdeles spændende virksomhed med et kæmpe potentiale, udtaler den nye CEO, Jesper Ulsø.

Nu tidligere CEO, Brian Hindse, der sammen med Mogens Saugmann har skabt og drevet Cool Gray frem til den aktuelt 150 ansatte store koncern, har selv valgt at fratræde rollen som CEO og været med til at pege på Jesper Ulsø som sin afløser. Brian Hindse er fortsat aktionær i Cool Gray, og vil i det daglige nu fokusere på rollen som salgsdirektør.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

Durst udvider P5-familien med P5X – en ægte flatbed med rullefunktionalitet

P5X er designet til applikationer såsom visuel kommunikation, interiør dekoration i stor skala og specialemballage.
Gamper og Durst P5X

Lito-Tryk Randers skruer op for ambitionerne

Etiketvirksomheden Lito-Tryk voksede støt med deres kunders succes, men stod efterhånden i en situation, hvor de fysiske rammer og teknologien ikke kunne følge med.
liti-tryk_01

Bliv klogere på forbrugervaner samt miljø- og klimaoptimeret emballage

For fjerde år i træk sætter Emballagedagen spot på det, der rører sig på Emballageområdet.
emballagedagen

Reducér de manuelle trin i den arkbaserede bogproduktion

I øjeblikket er der mange manuelle trin i arkbaseret bogproduktion. Det vil Müller Martini ændre med den nye Starbook Sheetfolder fra søsterselskabet Hunkeler.
Starbook Folder