Cool Gray henter ny erfaren CEO

PUBLICERET: 1 February 2019
OPDATERET: 1 February

Kommunikationskoncernen Cool Gray har pr. 1. februar 2019 fået ny CEO, som signalerer øget fokus på vækst og udnyttelse af digitale muligheder.

Jesper Ulsø, der blandt andet har en baggrund som direktør i Aller Media A/S, Associate Partner hos Dare Disrupt samt bestyrelsesformand hos en række kendte virksomheder, er tiltrådt som ny mand i spidsen for Cool Gray. Qua Jesper Ulsøs baggrund og omfattende erfaring inden for både medie, print, digital og markedsføring vil han indtage en naturlig overordnet rolle med fokus på at samle og udvikle print-, digital- og kommunikationsdelen endnu mere.

Cool Grays nye CEO Jesper Ulsø.

– Jeg vil ikke komme med færdige programerklæringer om, hvad der skal ske hos Cool Gray. At have en skræddersyet plan klar, inden jeg grundigt kender virksomheden, markedet og medarbejderne, vil i min optik ikke være rettidig, men nærmere utidig omhu.

Men jeg har hypoteser, der skal testes af og analyseres, og jeg har store ambitioner og forventninger til den fortsat positive udvikling, når jeg sammen med den øvrige ledelse har fået strategien og planen på plads.

Der er ingen tvivl om, at det er en særdeles spændende virksomhed med et kæmpe potentiale, udtaler den nye CEO, Jesper Ulsø.

Nu tidligere CEO, Brian Hindse, der sammen med Mogens Saugmann har skabt og drevet Cool Gray frem til den aktuelt 150 ansatte store koncern, har selv valgt at fratræde rollen som CEO og været med til at pege på Jesper Ulsø som sin afløser. Brian Hindse er fortsat aktionær i Cool Gray, og vil i det daglige nu fokusere på rollen som salgsdirektør.

De seneste nyheder

Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Mohrdieck Tryk A/S i Aabenraa lever af at kunne det, de andre ikke er så gode til.
mo_01
Mohrdieck Tryk har startet rejsen mod mere automatisering

Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Konica Minolta bød på åbent hus, hvor kunder og andre interesserede kunne se, hvad fremtiden kan byde på af mere automatik og intelligent produktion.
km1
Et kig ind i en mere automatiseret printverden

Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Trykbranchen har et stort behov for generationsskifte. Men at finde nye medarbejdere er en udfordring.
Sarah-Schumacher2
Sarah Schumacher: ”Få din egen entusiasme ud over rampen”

Akustikplader er sagen

Lars Petersen har haft mange projekter i sin karriere. Nu har han fuld fokus på akustikplader.
aq_01
Akustikplader er sagen

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly