Konica Minolta går ind i Augmented Reality

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 13 December 2018
OPDATERET: 13 December

På Konica Minoltas julemøder i sidste uge præsenterede de blandt andet deres helt nye produkt genARate, som er et augmented reality (AR)-program, der kan gøre printet markedsføring endnu mere interessant at benytte.

Med AR-platformen bliver det muligt attransformere 2D-indhold til spændende interaktive 3D-oplevelser, som kan styrke dit budskab.

genARate er enkelt at arbejde med, så det er muligt for alle at benytte AR til at gøre deres markedsføring endnu mere levende og indholdsrig. genARate giver dig alle de nødvendige redskaber til at skabe interaktive budskaber, og du kan naturligvis følge din genARate-kampagne via en app på din mobiltelefon.

Prøv genARate – det er gratis at downloade en app fra Apple Store eller Google  Play.

I første halvår af 2019 inviterer Pant & Medier og Konica Minolta til nogle events omkring brugen af augmented reality i kombination med tryksager. Mere om det senere.

De seneste nyheder

Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

På årets Fespa bød Durst Group på flere nyheder, ikke mindst den nye fladbed-printer P5 X, som bliver virksomhedens stærke kort i Europa, når salget af Vanguard ophører.
Durst_01
Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Med nyheder inden for både flatbed- og rulleprint samt DTF/DTG havde Epson meget at fremvise på FESPA.
S7100
Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Servicevirksomhed i stabil udvikling

– En serviceaftale er billigere end et nødudkald og så medvirker den til færre produktionsstop samt længere levetid på dit udstyr, fortæller Lars Notlev.
grafiskrep_01
Servicevirksomhed i stabil udvikling

Nyt mediehus samler kræfterne

AGI Publishing House, som udgiver nærværende nyhedsbrev i Danmark, slår sig sammen med emballagemagasinet nord emballage og onlinemediet Packnews.
sammenlægning
Nyt mediehus samler kræfterne

Bording overtager Formegon

Kommunikations- og marketinghuset Bording Danmark A/S fortsætter oprustningen. 1. september overtages alle aktiviteterne i Formegon, som er en uafhængig totalleverandør indenfor grafisk design, grafisk produktion, digital produktion, events og merchandise.
formegon_bording
Bording overtager Formegon