Express A/S styrker sin position med stærk profil

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 8 October 2018
OPDATERET: 8 October

Der er stor efterspørgsel på forretningsløsninger, der gør det nemmere for virksomheder at arbejde med individualiseret kommunikation – fx direct mail og brochurer med datastyret indhold.

Express A/S har derfor hentet en af branchens stærkeste profiler, Niels-Martin Aller, ind som teknisk projektleder i deres presales team per 22. oktober i år.

For at fastholde og udvikle positionen som en af de førende leverandører af digital print og direct marketing med datastyret, individualiseret indhold, har Express A/S valgt at ansætte Niels-Martin Aller som nyt medlem af deres presalesteam. Niels-Martin Aller kommer efter knap 10 år som leder af Xeroxs afdeling for salgssupport og presales med en solid international erfaring og er blandt de tungeste profiler inden for digital print, workflow, procesoptimering samt udarbejdelse af specialiserede forretningsløsninger og opsætningsværktøjer til individualiseret indhold i kommunikation.

Om ansættelsen af Niels-Martin Aller udtaler salgs- og marketingdirektør i Express A/S Claus Enersen: – Leverance af datastyret, individualiseret indhold – bl.a. til intelligente DM-løsninger – er et område, hvor vi fremadrettet virkelig kommer til at træde sømmet i bund. For at kunne det, er dataanalyse, forståelse af kundernes særlige forretningsbehov, evnen til at sammensætte tekniske løsninger og tilrettelægge processer, der maksimerer værdien af disse løsninger, et ufravigeligt krav, og dertil er Niels-Martin Aller den helt rigtige profil til vores salgsteam. Han har i adskillige år markeret sig som en kapacitet med en helt unik evne til at analysere kundernes behov, perspektivere i forhold til de tekniske muligheder og endelig i tæt dialog med kunderne at omsætte dette til løsninger, der har styrket deres forretning mærkbart.

Claus Enersen suppleres af adm. direktør i Express A/S, Bo Andersen: – Det er Niels-Martin Allers kombination – den indgående indsigt i alle de tekniske forhold i forbindelse med digital print og forståelsen af kundernes forretningsbehov – der gør, at vi i Express A/S betragter ham som det oplagte valg til den styrkelse af vores presalesteam, som er en central del af den strategiske fremtidssikring af vores position på det skandinaviske marked.

Niels-Martin Aller, der har siddet i Xeroxs salgsteam i mere end 19 år, og tidligere har arbejdet som konsulent ved Aller Tryk i Oslo, er oprindeligt uddannet akademiingeniør fra DTU med en efteruddannelse ved Western Michigan University i USA i dybtryk, flexografi, offset og papirfremstilling.

De seneste nyheder

Robotfactory med fuldautomatisk skæresystem

Robotfactory viste på FESPA deres automatiserede skæresystem med to ABB-industrirobotter i samarbejde med et industrielt Zünd D3 skærebord.
robot_01

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S og styrker efterbehandlingstilbuddet i Prinfo-kæden.
Screenshot

Fujifilm: "Det er sjældent, at der lanceres en ny blækteknologi"

Fujifilm har udviklet en helt ny blækteknologi. AQUAFUZE kombinerer UV-LED og vandbaseret blæk.
Fuji_01

Dansk virksomhed indtager USA og indgår samarbejde med Disney

Poster & Frame Art Group har på få år skabt en international succes, der bringer dansk design og automatiseret printproduktion til USA.
P&F_01

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01