Strandbygaard bliver et grafisk supermarked

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 3 September 2018
OPDATERET: 3 September

Bestseller i Brande har i mange år haft deres eget inhouse trykkeri. Det er nu fortid. Trykkeriet, Printhouse, er fra 1. september blevet overtaget af Standbygaard i Skjern, der ønsker at styrke produktionskapaciteten inden for POS-materialer i form af bannere, gulvreklamer, klistermærker, plakater, posters, udtillingssystemer, streamers, etiketter, vinduesfolier, akustikplader med print, vægdekorationer, figurskårne skilte, print på plader, emballageprøver, tapet med print, vinæsker, presenning, netbanner, stofbanner, beachflag, pavilloner, reklameflag, parasol, displaysystemer og …. ja, der kan løses næsten enhver tænkelig opgave inden for det store og brede POS-område.

Strandbygaard arbejder løbende på at kunne levere det kunderne efterspørger.

Ole Strandbygaard

– Vi skal være et grafisk supermarked, hvor der er fyldt op med alle de varer, kunderne har brug for inden for tryk og print på papir, krus, plader, store stofbannere eller slik, fortæller Ole Strandbygaard.

Strandbygaard har netop udvidet deres bygninger, så der er også blevet plads til en udvidelse af produktionen inden for bøger.

Virksomhedens ledelse er i øvrigt altid på udkig efter grafiske virksomheder, der fx står over for generationsskifte eller af anden årsag ønsker at fusionere deres forretning.

– Printhouse flytter i løbet af de næste seks måneder her til Skjern, og alle medarbejdere har fået tilbud om at flytte med. Og det har langt de fleste takket ja til. Men når vi ellers investerer i virksomheder, vil de ikke blive flyttet til Skjern. De skal derimod fungere som vores satellit-kontorer rundt om i landet, forklarer Ole Strandbygaard.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

Nyt online-kursus i interiør dekoration

Folieproducenten CoverStyl i Luxembourg har lanceret et kursusforløb med fem timers online undervisning fordelt på 26 kurser á 3-5 minutters varighed.
CoverStyl E-Learning

Fahlén Skilte udvider ejerkredsen og satser på større synlighed

Pr. 1. januar er Lasse Schneider indtrådt som medejer af Fahlén Skilte, som ellers er stiftet og indtil nu 100% ejet af Michael Fahlén.
fahlen_skilte_01

Roland DG lancerer nyt flagskib i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64” øko-solvent inkjetprinter der med forskudt printhoved-design og finere dråbestruktur leverer både højere densitet og hastighed.
XP-640_Printer

Inline efterbehandling blev redningen for GrafiPro

GrafiPro er en lille virksomhed med en pudsig historie og en fantastisk beliggenhed – og så går det faktisk rigtig godt. Blandt andet på grund af nogle gode investeringer.
grafipro_01