Oplev avanceret efterbehandling i åbent hus

PUBLICERET: 15 August 2018
OPDATERET: 15 August

Herzog + Heymann, der er en del af MBO Group og som i Danmark forhandles af Müller Martini, inviterer til åbent hus i Bielefeld fra 19.-22. september 2018. Besøgende vil have chancen for at se seks forskellige former for avanceret efterbehandling, som blandt andet omfatter farmaceutisk emballage, direct mailing, dispensering og emballering.

Müller Martini Nordic sender i disse dage invitationer til deres kunder og du kan henvende dig til Carola Gregersen hos Müller Martini (carola.gregersen@dk.mullermartini.com), hvis du er interesseret i at deltage. Carola Gregersen fortæller at servicechef Jesper Andersen vil repræsentere Müller Martini på åbent hus-dagene.

Ekstreme formater og forskellige gramvægte

På en af linjerne demonstreres processen med at adskille visitkort. Det særlige her er, at et ekstremt landskabsformat vil blive behandlet. Printarket, der rummer fem visitkort, er 320 mm bredt, men kun 85 mm højt. Via en ekstra tape guide, modsat operatørsiden, transporteres arket sikkert ind i skæreenheden. Dette garanterer stabil og sikker transport af arket.
Uwe Reimold, som Tech-ni-Fold-repræsentant for Tyskland, Østrig og Italien, fortæller:
– Med Tech-ni-Fold-skæreenheden kan vi ikke alene opnår præcis knivføring, men også ekstremt lang levetid. Dette sikrer høj skærekvalitet når du skærer visitkortene.

På en anden linje produceres lykønskningskort. Disse består af et ydre og et indre kort med hver deres gramvægt. For at kunne samle kortene har Herzog + Heymann udviklet en meget speciel funktionalitet. Jannik Müller, produktchef hos Herzog + Heymann, forklarer:
– Vi har udviklet to kontinuerlige feedere, som vi simpelthen har placeret oven på hinanden. Dette sparer værdifuldt plads i produktionsmiljøet. En anden bonus er, at brugerne kan udvide deres sortiment af tilbud med vores dobbeltlags-linje og åbne helt nye markeder.

De seneste nyheder

J&CO investerer massivt i fremtiden

Med en investering på mere end én million i nye printere satser J&CO på at effektivisere produktionen for at kunne følge med de mange store opgaver, de har fået.
J&CO_01
J&CO investerer massivt i fremtiden

Xerox køber Lexmark

Købet beskrives i en pressemeddelelse som en vigtig milepæl i Xerox' strategiske transformation til at blive en førende leverandør af innovative løsninger til den moderne hybride arbejdsplads.
Xerox-Gil-Hatch-Center-for-Customer-Innovation
Xerox køber Lexmark

Carina Christensen forlader GRAKOM

GRAKOM fortæller i en pressemeddelelse, at adm. direktør Carina Christensen forlader GRAKOM efter bare to år på posten.
carina_grakom
Carina Christensen forlader GRAKOM

– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Det er ejer og daglig leder Tommy Jørgensen som står for udtalelsen om, at de skal kunne alt.
gt_01
– Med vores beliggenhed, skal vi kunne alt!

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po
Print og Medier går sammen med Sign&Print

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient
Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58
Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend
Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen