Nyt netværk til emballage- og kartonnageproducenter

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 13 August 2018
OPDATERET: 13 August

Det er brancheforeningen Grakom, der er initiativtager til det nye netværk, som er for alle der arbejder med emballage og kartonnage, der går og savner et forum for læring, udvikling og drøftelse af de særlige forhold, der knytter sig til udvikling, production og salg.

Der er mange lovgivningskrav at holde styr på samtidig med at produkterne har stor bevågenhed fra andre grupper I samfundet, ikke mindst med hensyn til miljødebatten.

I et branchenetværk kan disse emner diskuteres og drøftes, og der vil også blive mulighed for at nørde, udvikle og udveksle erfaringer.

Som medlem af netnetværket vil man blive inviteret til fire fagrelevante møder årligt. Det første finder sted den 22. august I år. Temaet er Fødevarekontaktmeterialer og genbrug, ny farvelovgivning fra EU og GMP-guide for emballageproduktion.

Tilmeldingsfrist til første mode er 22. august til mrk@grakom.dk

De seneste nyheder

Læs videre