For de besøgende på FESPA er Ricohs Bianchi Corner et ”must see”. Det er en simulering af en typisk Bianchi butik, hvor high-end cykler fra det berømte italienske cykelfirma vises sammen med dedikerede mærkevarer. Alt er produceret ved hjælp af Ricoh-teknologi, herunder:
- Formfaste udskårne cykelfigurer på 2m x 1m og 3m x 2m vægplader, alt sammen på 5mm Forex.
- Cykeldetaljer på 500mm x 350mm 4mm trykt på klar plexiglas, der er lavet på en Ricoh Pro ™ T7210 UV-fladbed printer.
- Rulle- og PVC-bannere, vinylklistermærker, der er fremstillet på en Ricoh Pro ™ L4160 latex storformat printer.
- Hatte, T-shirts og tasker på Ricoh Ri 100 og Ricoh Ri 6000 DTG-printere.
Få demonstreret en jungle af muligheder
Resten af Ricoh’s stand bliver forvandlet med et farvestrålende jungle-tema, der viser de iøjnefaldende og kreative resultater, som man kan opnå med Ricoh-teknologien. Blandt højdepunkterne er flere forskellige typer af displays, alle trykt på en Pro T7210.
Tryk på glas, træ, fliser og aluminium vil blive vist sammen med kartonemballageprøver. Den kreative blanding bliver suppleret yderligere af guitarer printet i forex, plus jungle tema T-shirts, sweatshirts, tasker og hatte skabt af Ricohs fleksible DTG printer-serie.
Jan Brændholt, Product & Business Manager, Commercial and Industrial Printing Group, siger:
– I den pulserende print jungle ønsker vi at hjælpe printudbyder med at skabe en klar vej til rentabilitet. Derfor sikrer vores kontinuerligt udviklede og ekspanderende portefølje af innovative systemer og højkvalitetsapplikationer, der understøtter enhver søgning efter nye indtægtsstrømme.
På årets FESPA vil Ricoh have ikke mindre end 5 produkt-lanceringer.
Besøg Ricoh på stand A50 i Hall 3.1- hvor repræsentanter fra Ricoh Danmark vil tage godt imod alle de danske besøgende.
Ricoh modtager “Company to watch out for”-hæder
Ricoh modtager ”Company to watch out for”-hæder i forbindelse med dette års Ink Jet Summit. På konferencen mødes produktionsvirksomheder med særlig interesse i ink jet-teknologi og leverandører for at diskutere og præsentere tanker og ideer og ikke mindst case stories. Konferencen løber over tre dage. Det er deltagerne på konferencen der udpeger ”Companies to watch out for”, som altså i år tilfaldt Ricoh.