Bliv årets Roland helt

PUBLICERET: 23 April 2018
OPDATERET: 23 April

Fra og med i dag inviteres Roland-brugere fra hele Europa, og en række andre lande, til at indstille sig selv til Roland Hero Award 2018. Uanset om du er fra en historisk familievirksomhed eller en splinterny iværksættervirksomheder, om du er fra det største printproduktionshus eller fra en enkeltmandsvirksomhed – så vil Roland DG høre fra dig.

– Vi ved at Roland DG-brugere er kreative, innovative, entreprenante og inspirerende. I år forsøger vi at anerkende så mange af dem som muligt, siger Gillian Montanaro, markedschef, EMEA hos Roland DG.

Alle har en historie at fortælle – historier om kærlighed, kreativitet, entusiasme, tillid og succes. Usandsynlige historier om usædvanlige projekter, uventede succeser og innovative ideer. Eller historier der blot handler om at få arbejdet gjort.

Roland DG beder sine kunder om at dele disse historier og slutte sig til rækken af ​​2018’s Roland Heroes. Deltagende virksomheder vil kunne vise Roland Hero-badge på deres hjemmeside, mens en særlig gruppe – Spotlight Heroes – også vil få deres egne video- og fotosession.

Vinderen skal repræsentere troværdighed og fantasi

Den samlede vinder af Roland Hero Awards 2018, vælges efter deadline den 31. oktober 2018. Titlen vil blive givet til den Roland-bruger, der bedst repræsenterer den troværdighed og fantasi som Roland DG-brandet er forbundet med, skriver Roland DG i en pressemeddelelse.

Roland-kunder, der er interesserede i at deltage, kan besøge www.rolandhero.com og indsende deres oplysninger inden udløbsdatoen 31. oktober 2018. Vilkår og betingelser fremgår af hjemmesiden.

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend

De seneste nyheder

Gæt årets mest læste historie og vind bog om AI i grafisk produktion

Hvilken historie var den mest læste på signprintpack.dk i 2024?  Gæt og vind en bog om brug af kunstig intelligens i grafisk produktion.
konkurrence

Mange ville vide mere om PWF-film

Sign Service slog dørene op i både øst og vest for bl.a at vise den nye PWF-film som er en kombination af PPF og en wrap-film.
PWF_01

Reproflex Scandinavia bliver rotec-forhandler

Partnerskabet markerer et spændende kapitel for begge virksomheder.
reproflex-rotec

Ny transaktions- og bogprinter fra Ricoh

Ricoh lancerer Pro VC40000, der er en sort/hvid rullebaseret inkjetprinter som fås med to forskellige typer blæk.
ricohvc40000