Lasertryk nøjes ikke med at investere i tryk

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 9 April 2018
OPDATERET: 9 April

Vi kender alle Lasertryk som en virksomhed, der investerer i ny teknologi og ikke mindst på at være markedsledende. For et par år siden investerede Esben Mols Kabell og Anders Grønborg, de to Lasertryk-stiftere, i 121 Web sammen med stifteren af Outsource webbureauet, Michael Madsen.

Nu tager Esben Mols Kabell og Anders Grønborg så endnu et skridt i web-retningen. De har købt 40 procent af ejerandelene i Michael Madsens Outsource, som blev startet for 11 år siden, og i dag er et bureau, der omsætter data og kreativitet til vækst.

I Århus Stiftstidende udtaler Esben Mols Kabell bl.a.:

– Markedsføring bliver mere og mere kompleks, og virksomheder klarer sig ikke ved at ansætte en assistent.

– Hjemmesider er blevet virksomhedernes primære udstillingsvindue og skal være top professionelle. Men man skal kunne sit håndværk, ellers kan man lige så godt lade være, og flere vil outsource disse opgaver.

Med investeringen i 121 Web og Outsource sikrer Lasertryk, at de er inden for udviklingen i både den trykte kommunikation som i online-kommunikationen.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot