Få gratis adgang til stort seminarprogram på FESPA

PUBLICERET: 21 February 2018
OPDATERET: 21 February

Selvom der endnu er lidt tid til skiltemessen Fespa i Berlin fra den 15-18. maj, så er markedsføringen i fuld gang. I en netop udsendt pressemeddelelse offentligøres det, at der i år vil være et Trend Theatre, hvor man vil præsentere en række analyser af de markedsområder med størst vækst, for at inspirere messegæsterne. De fem områder der vi være særlig fokus på er:

  • skiltning
  • indretning
  • tekstil
  • industrielt print
  • emballage

Det er det anerkendte analyseinstitut Smithers-Pira der står bag både analyserne og præsentationerne, som altså afholdes i Trend Theatre mens messen står på. Blandt talerne er Sean Smyth fra Smithers-Pira og Ron Gilboa fra InfoTrends. Det er gratis at overvære præsentationerne for gæsterne på messen.

Programmet i Theatre kan ses her.

Husk at du kan spare €30 (€40 mod €70) ved at registrere dig online her.

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot