Få mere viden om fremtidens etiketter

PUBLICERET: 17 January 2018
OPDATERET: 17 January

Den svenske etiketspecialist – Grafokett – inviterer til LabelDay den 3. maj i Malmö. Robert Östman, administrerende direktør for Grafokett, siger, at der tales for lidt om etiketter som værdifulde og unikke informationsbærere. Målet er, at konferencen skal sprede mere viden til virksomheder.

Hovedtaleren for konferencen er Eef de Ferrante, administrerende direktør for emballageorganisationen AIPIA. Han vil tale om fremtidens smarte etiketter. Andre talere er Lena Coulibaly, Industrial Chief for GS1 og Daniel Dombach, CEO for Zebra Technologies. Domach vil tale om trends i logistik, mens Coulibaly vil tale om sporbarhed og hvad der er vigtigt at tænke på i den forbindelse.

– Derudover kan jeg også afsløre, at Andreas Säfström fra Ericssons, som er ansvarlig for design og brugervenlighed, er en af ​​vores spændende talere, siger Robert Östman.

Konferenceprogrammet er et foredrag efterfulgt af workshops. Efter den indledende tale vil den store gruppe blive opdelt i mindre, 30-35 personer, for at øge samspillet mellem delegerede. Johan Mårtensson, CEO for Packbridge Pack, bliver konferencens moderator og ser frem til konferencen.

– Jeg tror, ​​LabelDay kan være en både inspirerende og strategisk konference. Jeg har set programmet, og jeg kan godt lide ideen om præsentationer med korte workshops. Jeg er også overbevist om, at samarbejdet mellem forskellige parter aldrig har været vigtigere.

Du kan læse mere om konferencen på Grafoketts hjemmeside:

Start

Læs videre

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

De seneste nyheder

Canon slår det store brød op på Hunkeler Innovation Days

Under temaet 'The Power to Move' vil Canon at vise, hvordan digitalprint kan flytte mennesker og virksomheder fremad.
canon_prostream_3000_01

Ny trykfarve lover bedre egenskaber og lavere miljøpåvirkning

Hubergroup, en global leverandør af bl.a. trykfarver lancerer en ny trykfarveserie – Dynamica Ink.
Screenshot

Ændring i ejerskabet hos William Skilte

Alt fortsætter som før, lover Mette Broch som nu har overtaget det fulde ansvar for virksomheden.
william_skilte_mette

Flere spændende nyheder i årets Packnorth Award 2025

Siden første februar har Packnorth Award – Nordens største emballagekonkurrence – været åben for bidrag.
Blue-Ocean-Closure-Grand-Prize-qwboowvahoin2a5ecpx2m9vynt416rrtd7jxbh21dc