Grafisk Rådgivning vandt aftale med CBS efter udbudsrunde

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 7 November 2017
OPDATERET: 7 November

Før sommerferien lykkedes det Degn Grafisk at tænke kreativt i forbindelse med et udbud af grafiske ydelser for kommunerne Skive, Rebild og Mariagerfjord. De gik sammen med Lasertryk.dk, som de er White Label-partner med, og på den måde kunne de kvalificere sig og vinde udbuddet.

Denne gang er det Grafisk Rådgivning fra Greve, der har brugt deres White Label-partner, Lasertryk.dk, i forbindelse med et udbud fra Copenhagen Business School – CBS – om deres tryksager.

–  Vi har i flere år løst opgaver for CBS og har også vundet tidligere udbud, siger Claus Topp, der er en af ejerne af Grafisk Rådgivning. Men nu syntes vi, at tiden var inde til at tage samarbejdet til et nyt niveau i forbindelse med det seneste udbud.

– Med samarbejdet kan vi sammen med Lasertryk.dk tilbyde CBS en digital løsning med puljetryk og meget lave trykpriser. Og samtidig kan vi bevare den tætte relation og fokusere på kvalitetsrådgivning som hidtil. For et højt service- og rådgivningsniveau er alfa og omega i en forretning, som vores, hvor vi er fire erfarne grafikere, der har til opgave at hjælpe vores kunder igennem alle former for tryksagsproduktion.

Aftalen med CBS løber i to år med mulighed for forlængelse til i alt fire år. Den omfatter forskellige standard tryksager som fx visitkort, kuverter og brochurer.

 

 

Billedtekst: Fra venstre ses Bo Bloch Frederiksen (Grafisk Rådgivning), Lars Pedersen (LaserTryk), Marie Pade Andersen (udbudsansvarlig i CBS Kommunikation), Claus Topp (Grafisk Rådgivning).

 

De seneste nyheder

Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

På årets Fespa bød Durst Group på flere nyheder, ikke mindst den nye fladbed-printer P5 X, som bliver virksomhedens stærke kort i Europa, når salget af Vanguard ophører.
Durst_01
Durst præsenterer P5 X men trækker Vanguard ud af markedet

Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Med nyheder inden for både flatbed- og rulleprint samt DTF/DTG havde Epson meget at fremvise på FESPA.
S7100
Epson spænder bredt i skiltesegmentet

Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

– Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende, sagde Esben Mols Kabell, da han viste rundt på SGPs fabrik i Stettin i Polen – og det havde han ret i.
stettin_01
Esben Mols Kabell: Indrøm bare, at du aldrig har set noget lignende!

Labelexpo udvides med falsekarton

Fra i år vil Labelexpo Europe, der afholdes i Barcelona fra 16.-19. september, omfatte falsekarton-teknologi sammen med etiketter og fleksibel emballage.
Screenshot
Labelexpo udvides med falsekarton

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01
Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly