Før sommerferien lykkedes det Degn Grafisk at tænke kreativt i forbindelse med et udbud af grafiske ydelser for kommunerne Skive, Rebild og Mariagerfjord. De gik sammen med Lasertryk.dk, som de er White Label-partner med, og på den måde kunne de kvalificere sig og vinde udbuddet.
Denne gang er det Grafisk Rådgivning fra Greve, der har brugt deres White Label-partner, Lasertryk.dk, i forbindelse med et udbud fra Copenhagen Business School – CBS – om deres tryksager.
– Vi har i flere år løst opgaver for CBS og har også vundet tidligere udbud, siger Claus Topp, der er en af ejerne af Grafisk Rådgivning. Men nu syntes vi, at tiden var inde til at tage samarbejdet til et nyt niveau i forbindelse med det seneste udbud.
– Med samarbejdet kan vi sammen med Lasertryk.dk tilbyde CBS en digital løsning med puljetryk og meget lave trykpriser. Og samtidig kan vi bevare den tætte relation og fokusere på kvalitetsrådgivning som hidtil. For et højt service- og rådgivningsniveau er alfa og omega i en forretning, som vores, hvor vi er fire erfarne grafikere, der har til opgave at hjælpe vores kunder igennem alle former for tryksagsproduktion.
Aftalen med CBS løber i to år med mulighed for forlængelse til i alt fire år. Den omfatter forskellige standard tryksager som fx visitkort, kuverter og brochurer.
Billedtekst: Fra venstre ses Bo Bloch Frederiksen (Grafisk Rådgivning), Lars Pedersen (LaserTryk), Marie Pade Andersen (udbudsansvarlig i CBS Kommunikation), Claus Topp (Grafisk Rådgivning).