Det er når vi forsøger at bruge vores viden om hvordan hjernen fungerer i marketingarbejdet. Man kan bl.a. bruge neuromarketing til at kortlægge, hvad der foregår, når hjernen skal foretage en købsbeslutning. For at forstå neuromarketing, er det vigtigt at kende hjernens helt fundamentale sammensætning, symboliseret ved begreberne “System 1” og “System 2”, fortæller Lars Skjold Iversen fra Brandsite.
Han er en af de mange talere på Sign, Print & Pack-seminarscenen den 21. september. Det er vigtigt at forstå hvorfor vi vælger, som i gør. Det er også uvurderlig viden, hvis du arbejder med markedsføring, design eller kommunikation. For hvem vil ikke gerne vide, hvor nemt er det at forelske sig i netop det produkt, du arbejder med?
Sign, Print & Pack byder i år på rekordmange udstillere, spændende seminarer på den kreative scene, for alle grafikere og designere, der vil være opdateret på nye trends og tendenser. Og et lige så alsidigt og relevant seminarprogram på den kombinerede SPP/Visutech Digital Academy-scene, hvor Lars Skjold Iversen taler.
Der er gratis adgang til messen, hvis du har bestilt din adgangsbillet på signprintogpack.dk.