Neuromarketing. Hvad er nu det?

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 28 June 2017
OPDATERET: 28 June

Det er når vi forsøger at bruge vores viden om hvordan hjernen fungerer i marketingarbejdet. Man kan bl.a. bruge neuromarketing til at kortlægge, hvad der foregår, når hjernen skal foretage en købsbeslutning. For at forstå neuromarketing, er det vigtigt at kende hjernens helt fundamentale sammensætning, symboliseret ved begreberne “System 1” og “System 2”, fortæller Lars Skjold Iversen fra Brandsite.

Han er en af de mange talere på Sign, Print & Pack-seminarscenen den 21. september. Det er vigtigt at forstå hvorfor vi vælger, som i gør. Det er også uvurderlig viden, hvis du arbejder med markedsføring, design eller kommunikation. For hvem vil ikke gerne vide, hvor nemt er det at forelske sig i netop det produkt, du arbejder med?

Sign, Print & Pack byder i år på rekordmange udstillere, spændende seminarer på den kreative scene, for alle grafikere og designere, der vil være opdateret på nye trends og tendenser. Og et lige så alsidigt og relevant seminarprogram på den kombinerede SPP/Visutech Digital Academy-scene, hvor Lars Skjold Iversen taler.

Der er gratis adgang til messen, hvis du har bestilt din adgangsbillet på signprintogpack.dk.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau

De seneste nyheder

BibMedia køber Jysk Emblem Fabrik

Stig Hellstern og Hanne Hørup har efter 138 års familieejerskab valgt at sælge virksomheden Jydsk Emblem Fabrik A/S til BibMedia A/S.
Screenshot

Hexis åbner retursystem for folier og liner

For at støtte op om de stigende miljøkrav indfører Hexis et retursystem for liner og folier.
christel

UPM lukker papirfabrik i Tyskland

UPM fortsætter med at tilpasse sin papirkapacitet til kundeefterspørgslen og planlægger derfor permanent at lukke sin papirfabrik i Ettringen i Tyskland.
upm-ettringen

Totalt KAOS

Hvis man forsøger at finde et godt navn til en nystartet virksomhed og sætter små post-it-lapper med alle ideerne op på en tavle, kan det godt ende i totalt kaos.
kaos_01