Neuromarketing. Hvad er nu det?

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 28 June 2017
OPDATERET: 28 June

Det er når vi forsøger at bruge vores viden om hvordan hjernen fungerer i marketingarbejdet. Man kan bl.a. bruge neuromarketing til at kortlægge, hvad der foregår, når hjernen skal foretage en købsbeslutning. For at forstå neuromarketing, er det vigtigt at kende hjernens helt fundamentale sammensætning, symboliseret ved begreberne “System 1” og “System 2”, fortæller Lars Skjold Iversen fra Brandsite.

Han er en af de mange talere på Sign, Print & Pack-seminarscenen den 21. september. Det er vigtigt at forstå hvorfor vi vælger, som i gør. Det er også uvurderlig viden, hvis du arbejder med markedsføring, design eller kommunikation. For hvem vil ikke gerne vide, hvor nemt er det at forelske sig i netop det produkt, du arbejder med?

Sign, Print & Pack byder i år på rekordmange udstillere, spændende seminarer på den kreative scene, for alle grafikere og designere, der vil være opdateret på nye trends og tendenser. Og et lige så alsidigt og relevant seminarprogram på den kombinerede SPP/Visutech Digital Academy-scene, hvor Lars Skjold Iversen taler.

Der er gratis adgang til messen, hvis du har bestilt din adgangsbillet på signprintogpack.dk.

De seneste nyheder

Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

I sensommeren 2025 begynder Faller Packaging at producere æsker på den nye fabrik i Horsens.
faller
Faller Packaging starter produktionen af æsker i Horsens

Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

Det er en forskningsbaseret kendsgerning, at psykologisk tryghed på arbejdspladsen giver bedre trivsel og bedre resultater. Men hvad er det? Og hvordan griber man det an?
psyk_01
Psykologisk tryghed giver målbare forbedringer

UPM Raflatac skifter navn

UPM Raflatac skifter navn til UPM Adhesive Materials fra og med den 12. juni.
tim-kirchen
UPM Raflatac skifter navn

Husted Emballage har vækstplanen klar

Husted Emballage går efter en vækst der er højere end markedets.
Husted_01
Husted Emballage har vækstplanen klar

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01
Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05
GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint
Mercoprint køber Gerdøe Profil

Papirmarkedet er stadig i opbrud

Stora Enso annoncerede sidste år, at de ville sælge fire ud af fem papirfabrikker. Nu laver de lidt om i den beslutning. I Holland er papirfabrikken Crown van Gelder, som bl.a. laver inkjet-papir, begæret konkurs.
maxau
Papirmarkedet er stadig i opbrud