Horizon inviterer til efterbehandlings-event

PUBLICERET: 14 June 2017
OPDATERET: 14 June

Efter den succesfulde start på event-rækken sidste år fortsætter Horizon nu til næste runde med Finishing First. Den 26. – 29. september drejer alt sig i Horizon Academy om de chancer og potentialer, der følger af integrerede produktionsprocesser, hvor efterbehandlingen indtager en ny og afgørende rolle.

Horizon inviterer for anden gang til Finishing First – et event for trykkerier, der søger løsninger til morgendagens forretningsmodeller: Just-in-time-produktion, ægte on-demand-produktion og intelligent sammenkobling med processerne ude hos egne kunder. Over to dage kan internationale (26-27.september) og tysktalende besøgende (28-29. september) se frem til en blanding mellem praktiske historier, aktuelle branchetrends og strategiske betragtninger om videreudvikling af forretningsmodeller.

Hovedpartner i 2017 er Hunkeler AG, som sammen med Horizon vil præsentere sin nye mailing-linje. Andre udbydere fra områderne tryk, papir og software vil supplere programmet. Således skaber Finishing First vide rammer for diskussioner, erfaringsudveksling og omfattende netværksudvikling.

Komplekse efterbehandlingsløsninger kan opleves umiddelbart på nært hold, for at man kan få et detaljeret indtryk af deres potentiale. Derfor præsenterer Horizon de besøgende for de sidste nye teknologier inden for efterbehandling i eget showroom. Højdepunkterne er såvel enkeltstående systemer som sammenkoblede smart-finishing-løsninger, der giver servicevirksomheder inden for trykbranchen mulighed for en økonomisk produktion, lige fra oplag på én til industriel produktion.

De seneste nyheder

Robotfactory med fuldautomatisk skæresystem

Robotfactory viste på FESPA deres automatiserede skæresystem med to ABB-industrirobotter i samarbejde med et industrielt Zünd D3 skærebord.
robot_01

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S

Sangill Grafisk overtager aktiviteterne fra Spiralin A/S og styrker efterbehandlingstilbuddet i Prinfo-kæden.
Screenshot

Fujifilm: "Det er sjældent, at der lanceres en ny blækteknologi"

Fujifilm har udviklet en helt ny blækteknologi. AQUAFUZE kombinerer UV-LED og vandbaseret blæk.
Fuji_01

Dansk virksomhed indtager USA og indgår samarbejde med Disney

Poster & Frame Art Group har på få år skabt en international succes, der bringer dansk design og automatiseret printproduktion til USA.
P&F_01

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend