Dystan & Rosenberg får ny partner

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 4 April 2017
OPDATERET: 4 April

Klaus Olsen er netop startet som partner i den grafiske virksomhed Dystan & Rosenberg.

Klaus Olsen kommer med en baggrund som Key Account Manager hos Rosendahls – Schultz Grafisk. Tidligere var han selvstændig med Illemann Tryk, og har derudover næsten al sin arbejdsmæssige erfaring fra den grafiske verden. Også uddannelsesmæssigt er Klaus Olsen godt rustet til det nye job hos Dystan & Rosenberg.

Hans baggrund kommer blandt andet fra Grafisk Højskole – i dag DMJX – og en MBA fra Aalborg Universitet.

På sin linkedIn-side skriver Palle Studsgaard Odgaard, adm. direktør hos Dystan & Rosenberg blandt andet, at han glæder sig til at virksomheden kan gøre brug af Klaus Olsens strategiske kompetencer.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

BibMedia køber Jysk Emblem Fabrik

Stig Hellstern og Hanne Hørup har efter 138 års familieejerskab valgt at sælge virksomheden Jydsk Emblem Fabrik A/S til BibMedia A/S.
Screenshot

Hexis åbner retursystem for folier og liner

For at støtte op om de stigende miljøkrav indfører Hexis et retursystem for liner og folier.
christel

UPM lukker papirfabrik i Tyskland

UPM fortsætter med at tilpasse sin papirkapacitet til kundeefterspørgslen og planlægger derfor permanent at lukke sin papirfabrik i Ettringen i Tyskland.
upm-ettringen

Totalt KAOS

Hvis man forsøger at finde et godt navn til en nystartet virksomhed og sætter små post-it-lapper med alle ideerne op på en tavle, kan det godt ende i totalt kaos.
kaos_01