Dystan & Rosenberg får ny partner

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 4 April 2017
OPDATERET: 4 April

Klaus Olsen er netop startet som partner i den grafiske virksomhed Dystan & Rosenberg.

Klaus Olsen kommer med en baggrund som Key Account Manager hos Rosendahls – Schultz Grafisk. Tidligere var han selvstændig med Illemann Tryk, og har derudover næsten al sin arbejdsmæssige erfaring fra den grafiske verden. Også uddannelsesmæssigt er Klaus Olsen godt rustet til det nye job hos Dystan & Rosenberg.

Hans baggrund kommer blandt andet fra Grafisk Højskole – i dag DMJX – og en MBA fra Aalborg Universitet.

På sin linkedIn-side skriver Palle Studsgaard Odgaard, adm. direktør hos Dystan & Rosenberg blandt andet, at han glæder sig til at virksomheden kan gøre brug af Klaus Olsens strategiske kompetencer.

Læs videre

Fortsat vækst i etiket- og emballagemarkedet

Det er opmuntrende at se, at digitale etiketter, emballage og udsmykning er i fortsat vækst, skriver Konica Minoltas Sacha-Vittorio Paolucci i en kommentar til markedsudviklingen.
KM_01

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot