Bording ser stort potentiale i instore marketing

PUBLICERET: 26 October 2016
OPDATERET: 26 October

Da Bording for kort tid siden købte Hecht var det, ifølge kommerciel direktør i F. E. Bording, Thomas Ladefoged , fordi de ser et stort potentiale i netop instore marketing og fordi, at hos Hecht finder man nogle specialister og entusiaster ud over det sædvanlige. – De er stærkt specialiserede og går helt vildt op i detaljerne, og den slags mennesker tror vi meget på i Bording, siger Thomas Ladefoged.

Bording Instore, som den nye afdeling kommer til at hedde, bliver en del af en større gruppe med kontorer i Aarhus, København, Helsingborg og Stockholm.

    >>Læs artiklen om Bordings overtagelse af Hecht her

Instore er i udvikling, som så meget andet, og ikke mindst påvirket af de digitale teknologier. Men ord som disruption gider Thomas Ladefoged ikke høre på.

– Disruption er bare en udvikling, der går lidt hurtigere end den plejer. Det har vi oplevet gennem hele Bordings historie, som fx dengang man ikke længere måtte trykke bibler, og måtte gå over til at trykke skillingsviser i stedet, fortæller han.

Men det handler om at skabe relationer – og salg. Hvis man ikke hele tiden holder sig det for øje, går det galt. Den nuværende instore marketing skal udvikles og spille meget mere sammen med de nye teknologier, mener Thomas Ladefoged, uden at det betyder, at alt skal være digital signage. Tværtimod ser han eksempler på, at digital signage må vige for traditionel skiltning.
Men det, der mangler er, at man får styr på teknologierne og på de ufattelige mængder data, der konstant genereres, og som kan være med til at skabe bedre og mere relevante oplevelser for kunden og dermed bedre relationer. Det er blandt andet det Bording Instore på sigt skal hjælpe kunderne med.

Man skal ville noget med sin marketing, og et væsentligt værktøj er en meget mere integreret kommunikation. Men specielt de digitale teknologier, som fx iBeacon (som kan kontakte dig med en telefonbesked når du passerer) er underlagt nogle restriktioner, der gør dem vanskelige at udnytte. Her appellerer Thomas Ladefoged til politikerne om, at gøre reglerne mere lempelige. Til glæde og gavn for både branche og forbrugere.

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend

De seneste nyheder

Skær 50% af de administrative omkostninger

Ca. 40% af omkostningerne ved dine trykordrer er administrative. MultiPress garanterer, at du kan halvere disse omkostninger og fordoble din indtjening.
Multiline_01

Branchen har ikke helt set alle mulighederne – nu får de chancen

Danske ViewNet fremstiller og drifter LED-skærme og informationssystemer til detailhandelen og digitale way-finding systemer til virksomheder og institutioner.
viewnet_01

Bedre flagkonfektionering og kvalitet

Den bedste kvalitet til en konkurrencedygtig pris. Det er, hvad InterFlag ønsker at opnå for alle skiltemagere og flagsælgere i Europa. På Sign Print & Pack vil de demonstrere det.
interflag_02

3M solfilm-certificering er blevet populær

Sign Service har succes med et alsidigt kursus i solfilm, som både handler om teori og praksis.
Benny-solfilm