Søren Kirketerp skifter pr. 1. november jobbet som salgs- og marketingschef hos Neopost A/S ud, med en stilling som Chief Operating Officer (COO) for Kommunikationsdivisionen hos InterMail A/S.
Søren Kirketerp det meste af sin karriere har beskæftiget sig med salg- og marketing, og har en fortid hos bl.a. GBC Scandinavia AB (nu Acco), Lyreco A/S og Meyers Madhus A/S – og senest altså Neopost Danmark A/S.
Søren Kirketerp startede i Neopost som marketingschef i marts 2013, og blev allerede året efter udnævnt til salgs- og marketingchef. Blandt de store opgaver han har løst i Neopost var re-brandingen fra Scani til det nuværende Neopost.
Som salgs- og marketingchef i Neopost Danmark A/S havde Søren Kirketerp desuden en væsentlig rolle i planlægningen af den strategisk vigtige transformation over mod flere digitale løsninger som fx output management, data rensning, samt track & trace-løsninger.
Det er en solid erfaring Søren Kirketerp tager med over i InterMail A/S, hvor der er gang i en lignende transformation mod et digitalt marked der er i eksplosiv vækst, og hvor visionen er, at blive den førende leverandør af integrerede løsninger til effektiv eksekvering af direkte markedskommunikation, også kaldet Marketing Automation.
InterMail er en af Nordens største konvolutleverandører, og udbyder tillige en lang række digitale løsninger, som fx fullfilment-service, e-fakturering og it-baserede kundeloyalitetssystemer.