All Creative og Pos-sible er fusioneret

Tekst:Lis Lykke
PUBLICERET: 16 August 2016
OPDATERET: 16 August

Begge selskaber er specialiseret inden for design, konstruktion og fremstilling af Point of Sale materialer (POS, Displays, emballager mv.), til virksomheder inden for alle tænkelige segmenter i hele Norden.

Salgskompetencerne bliver i løbet af et par måneder samlet på en ny adresse og spændende adresse i Storkøbenhavn.

Virksomhedsnavn: All Creative
All Creative A/S vil være det fortsættende selskab, men begge virksomhedsnavne – All Creative og Pos-sible – vil fortsat blive markedsført. Den samlede ledelse fra begge selskaber fortsætter ligeledes, oplyses det.

6.000 kvm produktion og 750 kvm salgskontor
De to virksomheders samlede produktionsareal i Jylland er på godt 6.000 kvm, og de nye salgslokaler på Sjælland bliver på ca. 750 kvm.

– Og de vil være sprængfyldt med flotte, kreative og ikke mindst konkurrencedyg­tige løsninger til utallige formål. Herudover har vi styrket vores samarbejde med kompetente og konkurrencedygtige samarbejdspartnere i Polen samt de baltiske lande, og kan supplere med løsninger derfra, hvor det måtte give mening for vores kunder, fortæller All Creative og Pos-sible.

– Vi er nu ca. 50 engagerede medarbejdere, som hver dag arbejder målrettet med at finde de rette og helt unikke løsninger, som i et konkur­rencepræget marked er nødvendige til at skabe maksimal synlighed for netop jeres/jeres kunders virksomhed.

– Vores navne siger stort set det hele; All Creative og Pos-sible fortæller historien omkring, hvad det er vi gerne vil – sammen med vores kunder. Vi vil skabe nyt, være ”creative” og vise, at alt er ”pos-sible”.

 

Vil du læse flere nyheder fra emballagemarkedet, så klik her og besøg packnews.dk

Læs videre

GRAKOM inviterede til KOMM-Dagen

Flere end 220 deltager havde tilmeldt sig det årlige arrangement, som i år havde ændret navn fra GRAKOM-Dagen til KOMM-Dagen.
Komm-dagen_05

Mercoprint køber Gerdøe Profil

Mercoprint fortsætter strategien med konsolidering inden for reklamebranchen med køb af virksomheden Gerdøe Profil i Vordingborg.
gerdoe og mercoprint

Johnsen Graphic Solution indgår partnerskab med Boostly

Johnsen Graphic Solutions og reklamebureaet Boostly har indgået et partnerskab med gensidige kompetenceløft for begge virksomheder.
johnsen_boostly_01

Macrodot går konkurs og genopstår i en version 2.0

Pr. 1. januar 2023 har et nyt selskab set dagens lys. Det er Macrodot 2.0 ApS som er et fællesejerskab mellem ejeren af det tidligere Macrodot A/S, Sean Jälpelt Holm, og Nordsign.
macrodot_01

De seneste nyheder

BibMedia køber Jysk Emblem Fabrik

Stig Hellstern og Hanne Hørup har efter 138 års familieejerskab valgt at sælge virksomheden Jydsk Emblem Fabrik A/S til BibMedia A/S.
Screenshot

Hexis åbner retursystem for folier og liner

For at støtte op om de stigende miljøkrav indfører Hexis et retursystem for liner og folier.
christel

UPM lukker papirfabrik i Tyskland

UPM fortsætter med at tilpasse sin papirkapacitet til kundeefterspørgslen og planlægger derfor permanent at lukke sin papirfabrik i Ettringen i Tyskland.
upm-ettringen

Totalt KAOS

Hvis man forsøger at finde et godt navn til en nystartet virksomhed og sætter små post-it-lapper med alle ideerne op på en tavle, kan det godt ende i totalt kaos.
kaos_01