Epson viser løsninger til især de små virksomheder

PUBLICERET: 1 June 2016
OPDATERET: 1 June

Epson er på Drupa for at vise deres mange forskellige løsninger til de mange markeder, der er domineret af mindre virksomheder. Og at det er løsninger, snarere end produkter, understreges af, at alle deres produkter vises i en eller anden form for samarbejde med færdiggørelsesudstyr.

– Det har blandt andet den effekt, at når en kunde komme ind på vores stand, er det ofte fordi han har genkendt noget andet udstyr, som han også har derhjemme og så lige skal se, hvad det bruges til her, fortæller Iftekhar Butt, markedsudviklingschef hos Epson Danmark.

Mange af Epsons kunder er små og mellemstore virksomheder i foto-, skilte, tekstil- og gaveartikelmarkedet, , som skal have løsninger, der både er fleksible og investeringsmæssigt til at komme i nærheden af, men med den anerkendte høje Epson billedkvalitet, siger Iftekhar Butt.

For at imødekomme blandt andet dette behov viser Epson den helt nye SureColor P10000, som er en lillebror til fotoprinteren SureColor P20000. Eneste egentlige forskel er, at formatet er 44 tommer i stedet for 64 tommer.
SureColor P10000 er ca. 60 pct. hurtigere end forgængeren 9900, og forventes at komme til at koste omkring 50.000, – kroner.

Blandt nyhederne på Epsons stand var også en digital UV-etiketprinter, der, med op til 50 meter i minuttet samt mulighed for at printe hvid og relieflak, udfordrer nogle af de tungere drenge i dette segment.

Epsons nyeblabelprinter tager skridtet op i både hastighed, kvalitet og features.
Epsons nyeblabelprinter tager skridtet op i både hastighed, kvalitet og features.

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend

De seneste nyheder

LM Sign opruster til udvikling

LM Sign i Sønderborg har gennem det sidste år investeret i nye maskiner. Nu er tiden kommet til at opruste på mandskabssiden.
LMS_01

UPM Raflatac lukker etiketfabrik

UPM Raflatac har besluttet at lukke deres fabrik i Kaltenkirchen i Tyskland permanent for at forbedre organisationens samlede effektivitet og rentabilitet.
UPM-Grafityp

Koenig & Bauer reorganiserer

For at komme tættere på nuværende og fremtidige kundebehov reduceres antallet af divisioner fra tre til to.
K&B_01

Tre virksomheder bliver til én

Tre sønderjyske virksomheder går sammen under nyt navn og på sigt flytter de også sammen under ét tag.
Screenshot