Start med slutningen – hvis det skal være effektivt!

PUBLICERET: 14 May 2016
OPDATERET: 14 May

Du er nødt til at fokusere på slutproduktet og dermed færdiggørelsesprocessen og derfra arbejde dig frem til hvilke enheder, der passer ind i sammenhængen. Det er stort set budskabet fra Dirk Deceuninck, der er administrerende direktør for Müller Martini Nordic, som blandt andet omfatter Danmark.

– Jeg tror på, at alle bør starte med slutningen, for det er i slutningen af produktionskæden du ønsker et salgbart produkt – og det er her pengene kommer fra! Færdiggørelsen skal kunne opsuge og behandle hele molevitten, hvis du skal have forretningen til at fungere, siger Dirk Deceuninck i et interview til det engelske magasin PrintWeek.

1.550 m2 stand
Müller Martini satser stort på Drupa med 1.550 m2 stor stand. Og kva deres nye partnerskab med Heidelberg (de overtog en række af Heidelbergs færdiggørelsesprodukter sidste år) er de flyttet fra hal 17 op i hal 2, lige ved siden af Heidelberg.

Mere automation
Finishing 4.0 er et hovedtema for Müller Martini på Drupa. Det går i al sin kompleksitet ud på, at maskinerne bliver stadigt bedre til at snakke sammen, og dermed udnytte produktionsinformation til at opnå flere og mere automatiske processer – og dermed eliminere manuel indgriben.

Presto II til digital produktion
Müller Martini viser flere komplette produktionslinjer, heriblandt Presto II Digital samlehæfteren. Den har siden lanceringen i 2013 haft stor succes og inden for det sidste år er der blev installeret 13 enheder i England og Irland.
At Presto II Digital også er et godt redskab til netop digital produktion kan ses ud af, at den også vises på Canon Océs og Xerox stande.

De seneste nyheder

Dansk start-up tilbyder automatiseret syning af soft signage

Det er, den i branchen kendte, Steen Mikkelsen der står bag produktet FASTSEWN som automatiserer såvel syning som skæring af polyesterbaserede tekstiler.
fastsewn_01

Kailow A/S udnævner ny adm. direktør

Det er Per Puch Holm-Larsen der tiltræder som adm. direktør 1. april.
per_puch

Smadremanden på besøg i Classic Car House

Endnu engang bød Sign Service på åbent hus, hvor gæsterne blev inviteret til at prøve selv. Her blev der blandt andet smadret glas med sikkerhedsfilm.
benny

Højhastigheds inkjet er fremtiden for Ricoh

Arkbaseret toner er stadig et vigtigt segment for Ricoh, men det er inden for inkjet, at den reelle udvikling og vækst er.
Ricoh-Eef-2

Læs videre

Print og Medier går sammen med Sign&Print

Efter at have arbejdet tæt sammen i syv år har Print og Medier og selskabet bag Sign&Print, AGI Publishing House, besluttet at lægge sig sammen. Så fremover kommer nyhedsbrevet, hjemmesiden og magasinet Print og Medier til at hedde Sign Print & Pack.
po

Ricoh femdobler indsatsen på Sign Print & Pack-messen

Med overtagelsen af Quadient har Ricoh valgt at femdoble den standplads på Sign Print og Pack-messen i Odense, som ellers var reserveret til Quadient. Jan Brændholt fra Ricoh fortæller, at de med det nye set-up har så meget at vise, at de lige nu er i gang med begrænsningens kunst.
RDK_quadient

Tag med på Burning Man og hør om 10 typer af innovation

Sign&Print i Odense den 14. og 15. september er lig med ny viden, ny inspiration og masser af nyheder fra udstillerne. På seminarscenen kan du blandt andet få en helt unik mulighed for et levende indblik i udbyttet at 7 kreative dage i Nevadas ørken.
Skærmbillede 2022-06-29 kl. 10.21.58

Kodak tilbyder alternativ skilteløsning til detailhandelen

Skiltning er en fuldstændig uomgængelig del af detailhandelen – fra indkøbscentre, modebutikker, supermarkeder og dagligvarebutikker til boligforbedringsbutikker, fødevarebutikker og mange andre detailforretninger. Som en del af butiksmiljøet og ofte som en del af butikkens indretning, udfylder skiltene forskellige funktioner.
kodak_ascend